Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Waar blijft de review van Battlefield 3 Premium?

Pagina: 1
Acties:

• HgnX
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07-2024
Geachte redactie,

Zoals jullie waarschijnlijk welbekend is, is er een service van EA, gekoppeld aan het bestaan van het spel Battlefield 3, genaamd Battlefield Premium. Deze service kost zo'n pakweg 45 euro, en levert 5 uitbreidingspakketten, en wat extraatjes in de vorm van dogtags en andere nauwelijks noemenswaardige dingen op. Met de laatste uitbreiding van Battlefield 3 bijna gereleased, is dit naar mijn bescheiden mening het uitgelezen moment om de waarde van het pakket onder de loep te nemen. Battlefield Premium kent een bescheiden 2 miljoen gebruikers, een schijntje van de totaalgebruikers die Battlefield 3 hebben aangeschaft. Voor een aantal mensen is dus een review stijl nuttig om te weten of het een waardevolle aanschaf is. Nog meer interessant zou zijn of een dergelijke constructie succesvol is geweest, is deze manier van extra content aanbieden markttechnisch fair is, nml, levert het de Premium gebruikers voordelen op die de normale gebruikers niet hebben? Is het pay 2 win geworden wat dat betreft?

Ik denk persoonlijk dat het wat dit soort kolossale uitbreidingsconstructies betreft tijd word om van de "geen reviews van expansies" policy af te stappen. CIV5 Gods en Kings was ook zeker een review waardig geweest. Laatst is er een Black Ops 2 DLC tussen neus en lippen door besproken, gevat in een overkoepelend artikel. Dit is een mooie eerste stap geweest in mijn idee in het iets verder uitbreiden van één van de meest gelezen gedeeltes van Tweakers, de gamereviews.

Thanks ! :)

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Waarom Premium reviewen ? Het is geen spel onderdeel maar een ''kortings regeling'' voor de spelers die graag alle dlc willen hebben. Het enige wapen wat je erbij krijgt is een mes en verder kan je alleen maar extra dogtags unlocken. Ook de dubbele xp events die de Premium speler een licht voordeel geeft door het sneller ranken hebben geen effect op de gameplay. Het is dus zeker geen ''pay to win'' constructie.

Het bepalen of Premium nuttig is voor iemand is ook helemaal niet moeilijk, het is een kwestie van even lezen wat je er allemaal bij krijgt en daarna wat simpel rekenwerk ;)

Het reviewen van dlc/expansies kan inderdaad wel iets toevoegen, maar dat mag een medewerker toelichten waarom het wel of niet gaat komen.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Tja, BF3 premium is eigenlijk niets anders dan de gebundelde DLC in 1 pakket. Ben ook wel benieuwd waar volgens jou de DLC besproken is, ik heb namelijk zitten [google=DLC Black Ops 2 site:tweakers.net] en geen enkele review gevonden hoor.

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-11 00:46

pino85

Im just a Bird in the Sky

Dlc's zijn wel besproken zie bv onderstaande link, maar een echte review waarin scores worden uitgedeeld nee die is er niet zo ver ik weet.
Maar ik vind eerlijk gezegd als dit besproken word in een mooi artikel dan kan dit ook wel voor bv Battlefield,als dat niet gebeurd is het voor mij ook geen probleem :)
reviews: Black Ops II: van goed idee naar map-pack

[ Voor 41% gewijzigd door pino85 op 01-03-2013 23:05 ]

Liefhebber van Tweakers