Goedkoopstewebruimte.nl

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjhanegraaf
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Beste Tweakers,

Ik heb al enige tijd mijn website gehost bij Goedkoopstewebruimte.nl
Qua opslag ruimte en bandbreedte ten opzichte van de prijs is het uitstekend. Maar de afgelopen tijd, eigenlijk sinds september heb ik er veel last van dat de site offline was. Ik heb verschillende malen contact gehad met Goedkoopstewebruimte en na 2 maanden was het opgelost. Nu is het "geouwhoer" weer begonnen.

Je kunt zeggen, elke website is wel eens offline maar ik zie dit niet in deze vorm bij andere website's.

Mijn vraag aan jullie, welk ervaringen hebben jullie met Goedkoopstewebruimte.nl
Het bereik van de klantenservice is ronduit slecht maar zijn er stappen die ik kan ondernemen?

Overstappen is een overweging maar het is zo ontzettend veel werk!

Graag jullie hulp en mening...
Bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-07 20:30
wjhanegraaf schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:08:
Beste Tweakers,

Ik heb al enige tijd mijn website gehost bij Goedkoopstewebruimte.nl
Qua opslag ruimte en bandbreedte ten opzichte van de prijs is het uitstekend. Maar de afgelopen tijd, eigenlijk sinds september heb ik er veel last van dat de site offline was. Ik heb verschillende malen contact gehad met Goedkoopstewebruimte en na 2 maanden was het opgelost. Nu is het "geouwhoer" weer begonnen.

Je kunt zeggen, elke website is wel eens offline maar ik zie dit niet in deze vorm bij andere website's.

Mijn vraag aan jullie, welk ervaringen hebben jullie met Goedkoopstewebruimte.nl
Het bereik van de klantenservice is ronduit slecht maar zijn er stappen die ik kan ondernemen?

Overstappen is een overweging maar het is zo ontzettend veel werk!

Graag jullie hulp en mening...
Bedankt!!!
Zoveel werk is overstappen toch niet ? ik verhuis dagelijks klanten van andere providers naar onze eigen hosting omgeving en zoveel werk is dat niet hoor. De meeste hostingproviders willen je daar ook vast wel mee helpen.

Zo te horen is dat wel de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vince
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 19:50
Verhuizen is eenvoudig. Als je gebruik maakt van een Open Source CMS zijn er veel handleidingen te vinden. Welk CMS gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuvow
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:43
wjhanegraaf schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:08:
maar zijn er stappen die ik kan ondernemen?
Als je er niet uitkomt met 'goedkoopstewebru­imte.­nl' is eigenlijk de enige effectieve stap een verhuizing naar een andere provider. Het klopt dat verhuizen wel wat werk met zich meebrengt. Voordat je verhuist zou ik dus ook eerst goed onderzoek doen naar de nieuwe provider, want je wilt niet ieder jaar verhuizen. Bekende websites met reviews zijn ISPGids.com en Webhosters.nl. Lees de reviews goed, aangezien er ook genoeg 'gesponsorde' reviews tussen zitten. Deze herken je meestal wel aan de korte toelichting of het feit dat ze minder dan 1 maand klant zijn. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjhanegraaf
  • Niet online
Ik heb een eigen ontwikkelde CMS, maar heb gewoon zo ontzettend veel bestanden op de server staan... gaat dus weer een dagtaak worden om alles over te zetten maar ga het nu serieus overwegen!

Hartelijk dank voor de feedback en reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuvow
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:43
Wat voor control panel draait je huidige provider? In de meeste control panels kun je een backup maken van je account die je weer kunt importeren bij een andere hosting provider met hezelfde control panel. Scheelt je een hoop werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:09

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

FXP is het gene dat je nodig hebt voor je bestanden direct over te zetten, je db neem je een backup van en maak je daarna leeg!!!

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjhanegraaf
  • Niet online
Het controlpanel is Cpanel....

Maar het probleem is dat ik dus helemaal niet bij mijn bestanden kan, de servers liggen helemaal plat. Ik wil nu z.s.m. overstappen, bij SIDN hebben ze me geadviseerd een escalatie procedure te starten maar dat gaat dus alleen over de domeinnamen.

De eigenaar van Goedkoopstewebruimte.nl heb ik geprobeerd te bellen op verschillende nummers, geen gehoor. Ik heb een SMS bericht naar verschillende nummers gestuurd en ook een WhatsApp bericht maar geen gehoor. Ik kan dus helemaal geen navraag doen wat er aan de hand is, het is dus nog maar de vraag of ik überhaupt een back-up kan maken van mijn bestanden want ik kan simpelweg nergens bij.

Het leukste is dat Goedkoopstewebruimte bereikbaarheid beloofd. Toen ik in het begin belde naar de helpdesk kreeg ik stagaires aan de lijn, vervolgens kreeg ik alleen nog maar mobiel iemand te pakken maar dit lukt nu dus ook niet meer!

Wat een rot situatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:38
wjhanegraaf schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:46:
Het controlpanel is Cpanel....

Maar het probleem is dat ik dus helemaal niet bij mijn bestanden kan, de servers liggen helemaal plat. Ik wil nu z.s.m. overstappen, bij SIDN hebben ze me geadviseerd een escalatie procedure te starten maar dat gaat dus alleen over de domeinnamen.

De eigenaar van Goedkoopstewebruimte.nl heb ik geprobeerd te bellen op verschillende nummers, geen gehoor. Ik heb een SMS bericht naar verschillende nummers gestuurd en ook een WhatsApp bericht maar geen gehoor. Ik kan dus helemaal geen navraag doen wat er aan de hand is, het is dus nog maar de vraag of ik überhaupt een back-up kan maken van mijn bestanden want ik kan simpelweg nergens bij.

Het leukste is dat Goedkoopstewebruimte bereikbaarheid beloofd. Toen ik in het begin belde naar de helpdesk kreeg ik stagaires aan de lijn, vervolgens kreeg ik alleen nog maar mobiel iemand te pakken maar dit lukt nu dus ook niet meer!

Wat een rot situatie...
SMS/whatsapp-contact met een (soort van professioneel) bedrijf? :X :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjhanegraaf
  • Niet online
yannickie111 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:50:
[...]

SMS/whatsapp-contact met een (soort van professioneel) bedrijf? :X :7
Kun je nagaan wat ik moet doen om mijn bestanden terug te krijgen...
In 2,5 jaar dat ik er nu zit is het echt van top naar flop gegaan...

Is er geen instantie te bellen die inzicht hebben in dit soort bedrijven???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
It's not just you! http://Goedkoopstewebruimte.nl looks down from here.
http://www.downforeveryon...m/Goedkoopstewebruimte.nl

....

Heb je lokaal op je pc niet een back-up staan, die je om kunt zetten naar een andere hosting. Zodat je gewoon verder kunt, zonder afhankelijk te zijn van hen?

Kun je vertellen wat je eisen/budget zijn voor je hosting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjhanegraaf
  • Niet online
yannickie111 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:56:
[...]

http://www.downforeveryon...m/Goedkoopstewebruimte.nl

....

Heb je lokaal op je pc niet een back-up staan, die je om kunt zetten naar een andere hosting. Zodat je gewoon verder kunt, zonder afhankelijk te zijn van hen?

Kun je vertellen wat je eisen/budget zijn voor je hosting?
Ik had 5GB webruimte, 30 gb bandbreedte, onbeperkt mail en databases en één domeinnaam voor ongeveer € 42,-
Tevens had ik nog één domeinnaam extra die verwees naar die webruimte

Ik heb alles qua systemen CMS etc. wel in back-up maar de SQL databases waar veel gegevens instaan zoals mensen die zich inschreven voor een nieuwsbrief heb ik alleen maar een verouderde back-up van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
wjhanegraaf schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:02:
[...]
Ik had 5GB webruimte, 30 gb bandbreedte, onbeperkt mail en databases en één domeinnaam voor ongeveer € 42,-
Tevens had ik nog één domeinnaam extra die verwees naar die webruimte

Ik heb alles qua systemen CMS etc. wel in back-up maar de SQL databases waar veel gegevens instaan zoals mensen die zich inschreven voor een nieuwsbrief heb ik alleen maar een verouderde back-up van!
Databases zijn bij back-ups natuurlijk altijd een probleem... Je gaat niet elke dag (of zelfs elk uur) een back-up maken..
Wat voor website is het? Dus "gewoon" prive, of zakelijk. En met zakelijk bedoel ik dan dat het wat meer mag kosten voor een hogere uptime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjhanegraaf
  • Niet online
Het zijn twee website's.
Ik heb een ICT website, www.wjh-ict.nl waar ik gewoon een bescheiden klantenkring heb opgebouwd. In de database staan hun adresgegevens etc.

Mijn tweede website is voor muzikale werkzaamheden, ik ben dirigent/organist van koren en heb hierin al mijn muziekprogramma's in opgeslagen.

Het is geen grote onderneming en een kleine webruimte voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Als je goedkoop wil hosten kan ik je versio.nl aanraden.
Ik denk dat deze best geschikt is voor wat je hierboven aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjhanegraaf
  • Niet online
yannickie111 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:19:
Bedankt!

Ziet er inderdaad zeer goed uit....
Nu alleen nog hopen dat ik mijn bestanden kan terughalen om op een nieuwe server te zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjhanegraaf
  • Niet online
Hij doet het weer!!!

Nu heel snel zorgen dat ik van alles een backup maak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCP cloud
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:40

MCP cloud

Op het web sinds 1998

yannickie111 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:19:
Deze ook wel antagonist.nl oky, ze bieden nu 3 pakketen (pas nieuw) aan.