Windows 7 tijdelijk profiel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomeRemco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 16:18
Hallo,
ik heb een probleem, een account van mij deed het de afgelopen tijd gewoon maar toen ik mijn pc afsloot heb ik voortijdig mijn internet kabel eruit getrokken. Nu elke keer als ik inlog krijg ik een melding dat ik een tijdelijk profiel heb. De pc is lid van een domein.
Ik heb al geprobeerd de user te verwijderen uit C:/Users en daarna ook uit het register te verwijderen. Dit heeft allebei niet geholpen.
Weet iemand wat ik kan doen?

Alvast bedankt

[ Voor 3% gewijzigd door AwesomeRemco op 26-02-2013 12:06 ]

http://youtube.com/AwesomeRemco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-10 21:35
Opnieuw aan (laten) melden op het domein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barry457
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-10 10:22
1 waarom doe je zo iets?
2 Al in de eventviewer gekeken of je daar iets ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomeRemco
Ik had haast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:53

TheVMaster

Moderator WOS
Ik zou gewoon even gaan Googlen Remco, je bent vast niet de eerste met dit probleem en ook vast niet de laatste. Volgens mij is er genoeg te vinden over dit specifieke probleem...dus iets meer informatie zou wel fijn zijn.

Lees, voordat je in de toekomst een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)

Je kunt je Topic Start bijwerken door middel van de Wijzig knop boven je post.

[ Voor 38% gewijzigd door TheVMaster op 26-02-2013 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AwesomeRemco schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:04:
Nu elke keer als ik inlog krijg ik een melding dat ik een tijdelijk profiel heb. De pc is lid van een domein.
Wat zegt de beheerder van het domein/computers er over, kan die het niet oplossen.
Je moest je pc meenemen...? Of hebben we het hier over een laptop?
AwesomeRemco schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:04:
Ik heb al geprobeerd de user te verwijderen uit C:/Users en daarna ook uit het register te verwijderen. Dit heeft allebei niet geholpen.
Zijn er wel lokale profielen?
Als er gebruik gemaakt wordt van roaming profielen en je hebt de verbinding verbroken tijdens het opslaan van het profiel kan die corrupt geraakt zijn.
Ook dit kan de beheerder wel oplossen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomeRemco
Het is gefixt. Bedankt voor de hulp.

Pagina: 1