Listen, here's the thing. If you can't spot the sucker in the first half hour at the table, then you ARE the sucker.
Niemand?
Listen, here's the thing. If you can't spot the sucker in the first half hour at the table, then you ARE the sucker.
Met wat gehannes bulk file rename. Is gratis, kan filenames uit een bestand lezen. Zul je alleen zelf even aan de slag moeten om de data (filenames) te onttrekken uit de mappen en misschien wat kloten om het in het goede format te krijgen (misschien met Excel?).
Maar dat zou wel te doen moeten zijn.
Maar dat zou wel te doen moeten zijn.
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Tip: Met een commando als 'tree' in Powershell of DOS is het extracten van bestandsnamen een fluitje van een cent
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
Dank je liquidt_NL!
N.a.v. jouw tip ben ik wat aan het stoeien gegaan met Bulk Rename Utility.
Deze tool kan zelf de filenames uit een map opslaan (clipboard copy), dus zowel de goede als de foutieve namen als lijstje geplakt in excel en samengevoegd tot een txt bestand.
Vervolgens kon ik die file importeren en de bestanden hetzelfde noemen!
Mijn dank is groot!!
N.a.v. jouw tip ben ik wat aan het stoeien gegaan met Bulk Rename Utility.
Deze tool kan zelf de filenames uit een map opslaan (clipboard copy), dus zowel de goede als de foutieve namen als lijstje geplakt in excel en samengevoegd tot een txt bestand.
Vervolgens kon ik die file importeren en de bestanden hetzelfde noemen!
Mijn dank is groot!!

Fijn om te horen, wist niet eens dat dat er ook mee kon, erg veelzijdige app voor het renamen. Veel plezier ermee!
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Pagina: 1