iPhone 4 (2 maanden oud) = dead

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-08 13:26
Ik heb voor mijn vrouw met Kerstmis een iPhone 4 (8 GB) gekocht bij Saturn. Alles ging goed, mijn vrouw is er supervoorzichtig mee. De iPhone zit altijd in een lederen flip cover.

2 dagen geleden zei ze dat iPhone precies zo traag werd. En sinds gisteren ... niets meer. Met geen enkele beweging terug aan te krijgen, niet met lader in stopcontact, niet met knoppencombinaties (wat je bij Android bijv. hebt om in Recovery te geraken).

Gewoonweg niets meer.

Zijn er nog opties voor ik de iPhone terug breng naar Saturn? Zal ze alle data verliezen (foto's, filmpjes van onze pasgeboren zoon, ...)?

Alvast bedankt voor de reacties.

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-09 11:13
Wat gebeurd er als je de Iphone aan de computer hangt ? ziet ie dan wel dat er een Iphone verbonden is ?

Data verlies je waarschijnlijk niet, tenzij je geen gebruik maakt van Icloud.

Van harte gefeliciteerd trouwens :)

[ Voor 9% gewijzigd door Zethiel op 26-02-2013 09:52 ]

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 16:48
icloud foto's veilig apple store amsterdam binnen 5 min heb je een nieuwe iphone in je handen met de icloud back-up terug gezet..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 13:16
Als er geen backup is gemaakt van de data, dan heeft ze zelf al aangegeven dat die niet belangrijk is.

Probeer eens de telefoon aan de pc te hangen inderdaad.

Abort, Retry, Quake ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
Bedankt voor de reacties. Deze morgen geen tijd gehad om aan computer te hangen. Maar zal deze avond proberen of aan mijn vrouw vragen om te testen.

Ik zal er morgen mee naar een Apple Store gaan (in België is er geen officiële denk ik, enkel MacLine). Anders naar Saturn.

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-09 11:13
dEX2340 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:01:
Bedankt voor de reacties. Deze morgen geen tijd gehad om aan computer te hangen. Maar zal deze avond proberen of aan mijn vrouw vragen om te testen.

Ik zal er morgen mee naar een Apple Store gaan (in België is er geen officiële denk ik, enkel MacLine). Anders naar Saturn.
Heb je hier misschien iets aan ? https://locate.apple.com/...999&lon=4.402881799999932

Zit ook een Istore en een premium reseller tussen.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
Zethiel schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:34:
[...]
Heb je hier misschien iets aan ? https://locate.apple.com/...999&lon=4.402881799999932

Zit ook een Istore en een premium reseller tussen.
Bedankt, I'll keep you posted. En bedankt voor de gelukwensen :-)

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
Zoals verwacht krijg ik iPhone ook niet meer aan als ik verbind via usb-kabel. Met geen enkel middel mogelijk om op te starten. Had ik niet verwacht van een 2 maanden 'oude' iPhone :-(

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Is ook erg zeldzaam volgens mij, zelf nog nooit gezien. DFU mode lukt nagenoeg altijd wel. Het mag duidelijk zijn dat garantie geen probleem mag vormen, maar het is uiteraard wel zuur om net die foto's kwijt te raken. Hopelijk stond iCloud geactiveerd, dan verlies je eigenlijk niets.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
Darkstar schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 21:31:
Is ook erg zeldzaam volgens mij, zelf nog nooit gezien. DFU mode lukt nagenoeg altijd wel. Het mag duidelijk zijn dat garantie geen probleem mag vormen, maar het is uiteraard wel zuur om net die foto's kwijt te raken. Hopelijk stond iCloud geactiveerd, dan verlies je eigenlijk niets.
Deze morgen iCloud software geïnstalleerd op PC. Ik had niet veel tijd maar kon wel zien dat er een backup is (3,5 van 5 GB beschikbaar). Ik kon niet direct de inhoud vinden van de backup (enkel een control panel). Waar kan ik de inhoud zien aub?

DFU mode kende ik nog niet. Ik wilde iPhone gewoon stock laten (niks testen ivm jailbreak etc.) zodat mijn vrouw geen enkel probleem zou hebben. Het is anders uitgedraaid ... Heb DFU mode opgezocht (http://theiphonewiki.com/wiki/DFU_Mode) en zal het deze avond testen. Ik lees wel dat iTunes normaal een device herkent dmv DFU mode. Moet iTunes gewoon geïnstalleerd zijn op PC of moet er in het verleden al regelmatig sync gebeurd zijn tss iPhone en iTunes op PC?

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
Woohoo, DFU mode works! Ik kan nu 'iPhone herstellen' kiezen maar er staat bij dat "alle media en andere gegevens gewist worden ...". Ik durf niet verder te gaan, wil zeker zijn dat ik foto's op iPhone niet verlies.

[ Voor 23% gewijzigd door dEX2340 op 27-02-2013 19:54 ]

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnark
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:02
dEX2340 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:49:
Woohoo, DFU mode works! Ik kan nu 'iPhone herstellen' kiezen maar er staat bij dat "alle media en andere gegevens gewist worden ...". Ik durf niet verder te gaan, wil zeker zijn dat ik foto's op iPhone niet verlies.
Via Google zijn er wat tooltjes te vinden, bijvoorbeeld: http://www.wondershare.co...iphone-data-recovery.html

Zelf heb ik geen ervaring met zulke programma's, misschien iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
Oef, gewoon annuleren gekozen in iTunes en iPhone start gewoon terug op. Snel alle foto's/filmpjes op HD gezet. Sewes testen of alles terug normaal werkt.

iPhone XR

Pagina: 1