Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Forum in ontwikkeling

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views

Verwijderd

Topicstarter
Een tijdje geleden ben ik begonnen met een forum te maken voor mijn site.

En ik had graag wat feedback gehad.

Alvast bedankt.

*snip*

[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 26-02-2013 08:59 ]

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11 12:45
Wat voor soort feedback zoek je dan? Bedoel phpBB op zetten met een template is niet zo heel moeilijk.. Wil je feedback over de indeling van je forum? Grafisch vind ik het er wel netjes uit zien.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Verwijderd

Topicstarter
-onderwerpen
-ideeën
-Grafisch
-Layout
.......

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wat is je doelgroep? Hoeveel mensen verwacht je binnen de eerste zes maanden? Hoeveel bezoekers heb je nu op je website? Op welk gebied ben jij onderscheidend van de rest?

Op technisch vlak is het phpbb, dat is verder niet spannend en heeft zichzelf al bewezen. Met een forum opzetten is er eigenlijk nooit een technische uitdaging, het is te vaak gedaan om nog fout te gaan. Waar het juist fout gaat is het gebrek aan inzicht in het oprichten en runnen van een community.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Topicstarter
Doelgroep:

Mensen met en zonder ervaring met computers,security enzoverder.

In de eerste zes maanden verwacht ik niemand.
Aantal bezoekers op de website een stuk of 20 per maand (ongeveer) maar de site is ook nog maar net begonnen.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dus je verwacht geen bezoekers, wat is dan de relevantie van het form? Of is het puur voor jezelf om te leren een forum te beheren?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Topicstarter
ik verwacht er wel maar nog niet deze maand waarschijnlijk omdat er nog geen url naar mijn forum staat op de site zelf :-s

Verwijderd

Topicstarter
het is toch normaal dat ik eerst een mening vraag voor ik het open gooi?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
We doen hier niet aan sitechecks ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.