Ik neem aan dat de meesten van jullie nog wel weten dat ik een tijdje terug een roundup heb gemaakt van vier (plus één stereo) 5.1 setjes. Er zit echt geweldig veel tijd in die review, en ik zou die review graag nog als verwijzing willen gebruiken. Alleen is die review samen met BC3 ten onder gegaan, en er zijn nog maar een paar pagina's uit mensen hun cache gehaald. Ik had zelf net mijn eigen cache geleegd voor de crash, dus ik heb zelf niks meer
. Maar misschien (hoop hoop) dat iemand anders de pagina's nog heeft, anders is er echt veel tijd en moeite voor niets geweest
Verwijderd
De HTML versie heb ik niet meer, is dat Word-docje ook goed? Al denk ik dat je die zelf nog wel op je pc hebt. Is toch nog wel een paar uurtjes werk om dat in mooi html te krijgen...
O ja, dat was ik dus vergeten: dat word document dat vele mensen hebben, daar heb ik dus niks aan
. Ik heb die zelf ook nog, plus nog vele andere versies, zoals een premature html versie. Sterker nog, ik heb zelfs een html versie die al in een verder stadium is en ook al op T.net staat (en die iedereen kan zien met een beetje handig zoeken).
Maar zelfs na die versie ben ik nog zo'n 20 uur bezig geweest met editten
EN IEMAND GAAT GVD ERUIT HALEN DAT EEN LEESTEKEN ACHTER EEN SMILEY DE SMILEY KILLT
Maar zelfs na die versie ben ik nog zo'n 20 uur bezig geweest met editten
EN IEMAND GAAT GVD ERUIT HALEN DAT EEN LEESTEKEN ACHTER EEN SMILEY DE SMILEY KILLT
ROFL moeilijk, hè?Op zondag 03 juni 2001 03:55 schreef Jag het volgende:
EN IEMAND GAAT GVD ERUIT HALEN DAT EEN LEESTEKEN ACHTER EEN SMILEY DE SMILEY KILLT![]()
moet je er wel even spaties tussen zetten, net is in mijn quote
ah, je hebt het weer ge-edit zie ik
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
De spatie is die hele brede lage balk op je toetsenbord midden onderaan. Daar moet je eerst op drukken voordat je een smiley neerzet jag
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
"De spatie is die hele brede lage balk op je toetsenbord midden onderaan" .........LOL 
Uhm, da's zwaar klote Jag, heb net ff gezocht maar bij mij is ie ook al weg.
Sorry.
Uhm, da's zwaar klote Jag, heb net ff gezocht maar bij mij is ie ook al weg.
Sorry.
Pagina: 1