30x sf175s + gw5000-dt op oost
Ik heb de mijne er ook af gehaald (core-checken
) en daarna weer terug gezet. Je moet dan HEEL VOORZICHTIG met een schroevedraaier de clips achterop omhoog duwen, net genoeg totdat je het dwarse metalen dingetje er aan één kant vanaf kan halen. Daarna kun je het dwarse ding(
) omhoog tillen en het er aan de andere kant vanaf lichten. Je hoeft dus alleen maar rechts of links los te maken. Maar nochmaals, HEEL VOORZICHTIG!!!, als je uitschiet met je schroevedraaier (en dat kan best gebeuren als je niet heel goed uitkijkt) stoot je er zo iets vanaf en kun je je Athlon in de gracht smijten (of in de prullenbak, dat mag ook). Good Luck dude!
Verwijderd
Hej bomberman, alweer aan het GoT'en? 
Nou iig heel voorzichtig die pinnetjes van die klemmetje ombuigen, dan moet het lukken. Ik heb mijn heatplaat al 4 of 5 keer erop en deraf gehaalt.
Nou iig heel voorzichtig die pinnetjes van die klemmetje ombuigen, dan moet het lukken. Ik heb mijn heatplaat al 4 of 5 keer erop en deraf gehaalt.
Heeey Ghz_ (Hz is trouwens met een grote H, eigenlijk
),
Hoe bedoel je alweer? Of bedoel je al, of bedoel je weer of bedoel je weeral.....eeeeehhhhh, never mind.
B.t.w., misschien wordt het nu tijd dat je eens opschrijft wat voor core je hebt, hoef je niet telkens je proc te slopen als je het weer eens vergeten bent
.
Hoe bedoel je alweer? Of bedoel je al, of bedoel je weer of bedoel je weeral.....eeeeehhhhh, never mind.
B.t.w., misschien wordt het nu tijd dat je eens opschrijft wat voor core je hebt, hoef je niet telkens je proc te slopen als je het weer eens vergeten bent
Verwijderd
Jaja H dat weet ik ook wel. En btw ik heb mn heatplaat er zo vaak afgehaalt omdat ik een tempsensor moest monteren, toen weer een andere, waterblock ertegen aan moest scroeven, solderen en weer een keer solderen en _weer_ een keer solderen...
dus je schroeft eerst je waterblok aan je proc en dan soldeer je hem vast ?
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
Hehe, volgens mij modified hij z'n proc (multiplier en voltage), maar ik kan het natuurlijk fout hebben. Hij kan inderdaag zijn waterkoeler vast solderen aan zijn CPU ... ha haha mwhuhahahahahaaaaa
Pagina: 1