Ik ben al tijden op zoek naar een Android telefoon met de specs zoals hierboven.
Ik heb nu een Xperia S en ben er op zich wel tevreden over, maar hij is voor het mooie te lang. Nu zijn er een aantal Chinese telefoons, zoals de Xiaoimi M2 die aan mijn eisen voldoen, maar op de ene site wordt deze wel aangeboden met een dual sim en de specs op een andere site geven weer aan dat het single sim is. Wat mij erg tegenhoud om hem te bestellen.
Kan iemand uitsluitsel geven of met alternatieven komen?
Ik ben dus op zoek naar een telefoon met de eisen:
Ik heb nu een Xperia S en ben er op zich wel tevreden over, maar hij is voor het mooie te lang. Nu zijn er een aantal Chinese telefoons, zoals de Xiaoimi M2 die aan mijn eisen voldoen, maar op de ene site wordt deze wel aangeboden met een dual sim en de specs op een andere site geven weer aan dat het single sim is. Wat mij erg tegenhoud om hem te bestellen.
Kan iemand uitsluitsel geven of met alternatieven komen?
Ik ben dus op zoek naar een telefoon met de eisen:
- Dual Sim
- Maximaal 4,3 inch
- Quad core 1,5Ghz (Dual core zou ik ook mee kunnen leven, maar 1,5Ghz is minimaal)
- ~1280x720 resolutie
- minimaal 8MP camera
- Android 4.x (flashbaar, maar daar brengt XDA de oplossing wel voor)
[ Voor 1% gewijzigd door its_Muppet op 26-02-2013 07:56 . Reden: list niet in orde ]
"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)