Mac mail overzetten naar iPhone

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanvanvuuren
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-06 19:50
Hallo,

Ik heb een iPhone 5 en een macbook pro. Op mijn macbook staat al me mail opgeslagen.
Nu ik van een iPhone 4s naar een iPhone 5 ben overgegaan staat me mail niet meer opgeslagen op me iPhone.

Is het mogelijk om de mail die op je mac staat op een of andere manier over te zetten naar je iPhone.

Ik hoor graag oplossingen/suggesties.

mvg Daan van Vuuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

De enige manier om dat te doen is gebruik maken van IMAP of Exchange email (of iets wat in de achtergrond daarmee of hetzelfde werkt zoals gmail of yahoo.)

De sync beslaat alleen accountgegevens, niet de email zelf.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
CyBeR schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 03:36:
De enige manier om dat te doen is gebruik maken van IMAP of Exchange email (of iets wat in de achtergrond daarmee of hetzelfde werkt zoals gmail of yahoo.)

De sync beslaat alleen accountgegevens, niet de email zelf.
Of iCloud, werkt ook prima, het zou ook moeten werken als je een backup van je iPhone 4 terug zet op je iPhone 5 verwacht ik.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

iCloud mail is IMAP ;)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanvanvuuren
Bedankt voor de antwoorden, alleen de mail is ook verwijderd van mijn Hotmail-account. De enige plek waar ik dus nog al m'n mail heb staan is dus mijn Macbook. Dus alle mail zou dus eigenlijk van mijn Macbook naar mijn iPhone overgezet moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-07 11:50
maak een gmail account aan, stel deze in op Macbook en iPhone, en sleep op je macbook al je hotmail in een [hotmail] mapje in je gmail mailbox. Problem solved!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanvanvuuren
dankjewel, het is indd gelukt dmv aanmaken van gmail-account. Alleen Apple hanteert een maximum van 1000 berichten op zijn mail-app, ik heb er een stuk meer.

Weet iemand hier iets op? (Heb dit zelf al ge-googled, kon er alleen niks op vinden)
Pagina: 1