Windows 8 veel lags

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-03 20:00
Hallo,

Ik heb nu sinds ca. 2 weken Windows 8 geinstalleerd op mijn PC. Nu heb ik sinds die installatie regelmatig dat mijn PC gewoon ernstig hapert. Tijdens het gamen, browsen.. Ook mijn muziek hapert dan. Vrijwel de hele PC ineens.

Mijn PC specs zijn:
ASRock Z68 Extreme4 Gen3
Intel i5 3570K (4.2GHz)
ATI Radeon HD6950
8GB RAM
120GB OCZ Agility 3 SSD

Alle games draaien gewoon op de FPS die ik altijd behaalde maar af en toe schiet het dan helemaal naar beneden voor 3 seconden. Daarna is het weer een hele tijd goed. Op Windows 7 had ik nooit en dan ook echt nooit een FPS drop of lag.

Ik heb ook problemen met USB apparaten. De microfoon van mijn headset stopt soms ineens met werken en dan is de enige oplossing het herstarten van de PC. Zojuist zat ik op teamspeak en toen ik mijn xbox 360 controller aan zette (aangesloten via zo'n wireless connecter die in de USB poort gaat), ging mijn headset uit. Toen wederom headset gestopt met werken.

Is het misschien een bekend probleem?

Hoop dat ik hier voor een oplossing kan vinden...

Calvin

[ Voor 25% gewijzigd door CalvinD op 26-02-2013 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:53

TheVMaster

Moderator WOS
Helaas voldoet jou topic niet aan de eisen die wij op Tweakers stellen.

Ik mis het volgende :
  • Op welke termen heb je gezocht op Google/Tweakers Search?
  • welke oplossingen je gevonden hebt en waarom voldoen deze niet?
  • Wat heb je zelf verder al geprobeerd om het probleem te tekkelen?
Kijk even goed in het beleid, wat er nu precies verwacht wordt van een goede topicstart en probeer het dan nogmaals....

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)
Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+

Dit topic is gesloten.