Het schrijven van een review wordt meestal uit enthousiastme gedaan. Na het schrijven van een review worden reacties geplaats waarbij de professionaliteit van de review ter discussie wordt gesteld. Met andere woorden, een -1 voor de moeite en een stuk tekst in de reacties in de trend van 'slechte review en ik kan het beter omdat ik kritiek uit'. Ik bekijk namelijk liever een gebruikers ervaring of eerste indruk, dan alleen maar sterren.
Om deze zinloze en demotiverende reacties de kop in te drukken. Zou het een oplossing zijn om naast 'het alleen maar sterren geven voor een product of een volledige review. Er een overzicht, optie of tab onder review zou staan waarbij simpele gebruikers ervaringen en eerste indrukken gegeven kunnen worden.
Vertel me, is het een plan of blijven we zitten met die demotiverende comment's?
Om deze zinloze en demotiverende reacties de kop in te drukken. Zou het een oplossing zijn om naast 'het alleen maar sterren geven voor een product of een volledige review. Er een overzicht, optie of tab onder review zou staan waarbij simpele gebruikers ervaringen en eerste indrukken gegeven kunnen worden.
Vertel me, is het een plan of blijven we zitten met die demotiverende comment's?