• Lord Anubis
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:15
Ik heb een GB EP45-DS3P die niet opstart. Het powerOn ledje knippert diverse ( 5 keren ) keren als ik op start druk.

Voeding lijkt in orde. BQT-E6-600W

Toch als mijn PSU connectoren op het mobo ztten en ik de poweron met grnd verbind dan start de mobo op. Ik zie mijn hackintosh bios op mijn scherm, daarna verdwijnt mijn beeld. En lijkt het erop dat alles stopt!

Nu de Mobo Led codes. Waar kan ik deze vinden? Weet iemand dat?

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Je startpost is wel erg beperkt en je weet toch dat Google bestaat, dus hoe eenvoudig kan het zijn om zelf even te zoeken naar een handleiding ?

http://www.gigabyte.co.nl...page.aspx?pid=2843#manual

• Lord Anubis
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:15
Bedankt voor je reaktie. Ik had gegoogled en ik heb dat pdfje zelfs als boekje. De beschreven led flashes staan niet beschreven in het boekje.

Soms branden alle blauwe leds ( 5 - 6 stuks of zo ), soms eerst een oranje en dan 5 keer de rode led. Hier niets over gevonden via google en ook niet via het boekje. Ik hoor ook geen biep, niet een.
Ram uit gewisseld. Geen biep.

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Lord Anubis schreef op maandag 25 februari 2013 @ 23:36:
Bedankt voor je reaktie. Ik had gegoogled en ik heb dat pdfje zelfs als boekje. De beschreven led flashes staan niet beschreven in het boekje.
Daarvoor is het juist belangrijk dat je je startpost zo uitgebreid als mogelijk maakt en alles erin zet wat je al zelf ondernomen hebt.

Wat de leds betreft heb ik nog eens voor je gegoogled en in de meeste berichten lees ik dat het toch met de voeding te maken heeft. Ik denk dat je het beste toch eens met een andere voeding kan proberen en kijken of ie dan wel door start.

[ Voor 23% gewijzigd door Roel1966 op 26-02-2013 19:37 ]