Toon posts:

simpele goedkope GPU

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hello tweakers,

ik zoek een goedkope, dat houd in rond de 30 euro, videokaart. Het is eigenlijk een soort tijdelijke oplossing. Hij moet geschikt zijn voor internetten en HD video afspelen. Het is vooral belangrijk dat hij goed met HD overweg kan want dat is het probleem waarom ik er een nodig heb. Hij moet ook PCI-Express aansluiting hebben. Waarom ik niet echt in een GPU ga investeren blijkt waarschijnlijk wel uit deze link waar je alle eigenschappen van mijn systeem vind.

Via de link kunnen jullie alle informatie vinden, zodat ik zeker weet dat jullie advies compatibel is met mijn moederbord.

Nog een vraagje: zouden jullie mijn pc'tje niet willen beledigen? Ik ben er inmiddels al van op de hoogte dat er al betere systemen op de markt zijn.

Bedankt alvast!

P.S. ik hoor het wel als jullie meer willen weten

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
HD5450 oid.

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

2e hands

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Voor gaming kan je beter een wat oudere kaart 2e hands kopen omdat je dan een snellere kaart hebt. De TS heeft het niet over gaming maar over video. Je kan dan beter een nieuwere langzame kaart kopen. Die is slechter voor gamen maar beter voor video.

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:28
Elke kaart zal voldoen qua decoding, maar als je nog wat meuk aan wilt zetten die de beeldkwaliteit verbetert heb je de modellen van ~60 euro nodig volgens mij.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• kmsch
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-01 17:41
Tweedehands is inderdaad een goed idee. Je hebt al een nVidia 8800GT of AMD 4850/4870 voor 30 euro, welke vele malen beter presteren dan bijvoorbeeld een AMD 5450.

Verwijderd

Topicstarter
maar als ik snel een kaart wil hebben kan ik toch prima die HD 5450 aanschaffen? Dan kan ik hem morgen nog in huis hebben! dat zou best ideaal zijn

• Sirhc_95
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:41
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 22:06:
maar als ik snel een kaart wil hebben kan ik toch prima die HD 5450 aanschaffen? Dan kan ik hem morgen nog in huis hebben! dat zou best ideaal zijn
Voor jouw doeleinden is een HD 5450 zeer geschikt, daarnaast is het de vraag of jouw voeding wel genoeg vermogen levert voor een kaart als de HD4850/ HD4870. Ik zou daarom voor de HD5450 gaan, een stille en zuinige kaart. :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem inmiddels besteld, laten we er het goede van hopen.

volgens mij kan dit topic dicht, maar ik zal me er verder niet mee bemoeien
Pagina: 1