Vraag en Aanbod uitbreidingen

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-02 22:16
Voor de crash hadden we een zeer geanimeerde discussie over de algemene voorwaarden bij t.net V&A. We hebben met z'n allen een goede, werkbare set regels geformuleerd.

Maar ik had nog een paar ideeën, helaas heb ik door drukke tijden op 't werk niet meer de kans gehad te lezen wat jullie ervan vonden, voordat de data in de abyssimal depths van een headcrash verdwenen. Daarom maar opnieuw :

* Commercieel V&A.
Alleen voor de handelaren, en onze bekende (beruchte) vrienden (ex0veel posters in V&A. Natuurlijk alleen legale handel, maar met soepelere regels dan in V&A.

* Beoordeling (ver)koper
Net als op veiling sites een beoordelings mechanisme voor de aan en verkoper. Ik besef me goed dat fraude mogelijk is, maar is het iets om over te brainstormen of niet ?

* Wachtperiode op gebruik V&A
Deze was niet van mij, maar ik ben wel benieuwd. Eenzelfde systeem als met het gebruik van V&A. Eerst laten zien dat je geen one day fly bent en dan toegang tot V&A.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:28

Exirion

Gadgetfetisjist

Als je dit om 3 uur 's nachts in het weekend post, als iedereen volgegoten is met alcohol, dan is dat vragen om ellende... Het voordeel van de crash: mdenie is weggevaagd :D

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• JvS
  • Laatst online: 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 03 juni 2001 03:00 schreef Exirion het volgende:
Het voordeel van de crash: mdenie is weggevaagd :D
LOL@exirion :D

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zondag 03 juni 2001 02:44 schreef zeef het volgende:

* Commercieel V&A.
Alleen voor de handelaren, en onze bekende (beruchte) vrienden (ex0veel posters in V&A. Natuurlijk alleen legale handel, maar met soepelere regels dan in V&A.
Nee.

• zeef
Op zondag 03 juni 2001 03:04 schreef Aikeleer het volgende:

[..]

Nee.
Hmm, duidelijk. Maar waarom nee. Als vriend mdenie en anderen(zoals alle bedrijven uit de database) lekker met elkaar kunnen concurreren, dan is dat toch alleen maar voordeel voor ons, of zie ik dat verkeerd ?

exirion : mwah, ik kreeg in de vorige thread ook een brainwave tussen bier 13 en 14 dus dat valt wel mee Afbeeldingslocatie: http://www.zbergen.demon.nl/bier2.gif

• Laurent
  • Niet online
Op zondag 03 juni 2001 03:23 schreef zeef het volgende:

[..]

Hmm, duidelijk. Maar waarom nee. Als vriend mdenie en anderen(zoals alle bedrijven uit de database) lekker met elkaar kunnen concurreren, dan is dat toch alleen maar voordeel voor ons, of zie ik dat verkeerd ?

exirion : mwah, ik kreeg in de vorige thread ook een brainwave tussen bier 13 en 14 dus dat valt wel mee [afbeelding]
Straks word het een war enzo, V&A is bedoelt voor particulieren, en dan vind ik ook dat dat moet blijven. Voor bedrijven is er toch echt een prijswatch, ok, hun zijn commercieel, maar mdenie kon hem best tussen de gewone systemen zetten en laten staan, niet atlijd opnieuw adden enzo.

Voor echte commerciele shit is er een pricewatch.

• zeef
jah, dat is wel zo, maar aan de andere kant zijn er ook genoeg onder ons die soms wel een handeltje hebben. Men zweeft een beetje tussen de particulier en webwinkel in.

Bovendien vind ik de pricewatch niet echt een reclame uiting. Je kunt er niks extra in vermelden zoals in V&A. Het is meer een opsomming van prijzen, zonder dat er verder met randvoorwaarden rekening kan worden gehouden.

Ander idee, in de VIAVIA zijn commerciële advertentie's duidelijk te onderscheidne door een andere lay out. Is dat wat ?

Verwijderd

Wie is er weggevaagd? Heb ik soms iets gemist sinds de gebroken raid?

Wat mijn ads betreft: die zijn heel normaal: in kleine letterjes, kan ik niet van iedereen hier zeggen; zo maar even een kleine greep:

128MB PC100 SDRAM (SO DIMM, 144-pins) FL 125,- 09-06-2001 23:07

HAUPPAUGE TV-PCI + FM Radio + AB TEAB 10-06-2001 00:17

(dubbel)

HAUPPAUGE TV-PCI + FM Radio + AB TEAB 09-06-2001 23:58

32MB PC100 SDRAM (SO DIMM, 144-pins) FL 60,- 09-06-2001 17:11

128MB PC100 SDRAM TEAB 09-06-2001 16:26

MSI K7T 266 PRO RAID FL 375,- 09-06-2001 16:12

4X16 MB EDO ECC COMPAQ geheugen, nieuw! TEAB 09-06-2001 10:56

NCR 875 PCI Wide SCSI TEAB 08-06-2001 21:39
en er zijn er meer

Ads braaf eens per week ververst. Zolang geplaatst totdat ik datgene verkocht heb wat ik kwijt wil en dat kan heel goed mijn volgende systeem weer zijn: ik heb nu eenmaal meer lol in het bouwen van een systeempje dan het ermee werken.

Gewoon een poosje wat nieuwe hardware testen en kijken wat er uit te halen valt en meestal valt dat nogal tegen en verveelt nogal snel bij mij en ga ik weer over op iets anders. Valt dus gewoon onder de particuliere sector en adverteer ik ook hier op tweakers.

Verwijderd

Op zondag 10 juni 2001 20:12 schreef mdenie het volgende:
blabla yackidi smackidy
Ga JIJ nu maar even niet zeggen hoe het wel moet.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-02 06:55

Arno

PF5A

Op zondag 10 juni 2001 20:12 schreef mdenie een verhaal vol ads
Mdenie, er zijn genoeg users op tnet/got die meer dan genoeg hebben van jou ads in V&A, en dan ga je ze ook nog eens posten in [url="http:///listtopics.php/15"]Lieve Adjes[/url] in een topic dat al een week weg is... niet echt slim

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
't zijn niet zijn ads he traag..
hij wijst erop dat die ook ietwat 'fout' zijn. Verder wil hij maar effe inwrijven dat ie nog steeds op zoek is naar maniertjes om de regels te buigen waar mogelijk.

Verwijderd

Ik hoef niets te buigen knul, hou me gewoon aan de regeltjes hier sinds ze er zijn en ik ze ken.

Dus het onnozele gezwam omtrent mijn persoon kan gewoon ophouden en je kan dus op zoek naar de volgende zondebok op tweakers: zijn er zat die zich niet aan de regeltjes houden: dus veel plezier ermee :?

En verder zal het me een zorg zijn wat een ander van mij denkt: ik geniet toch wel van het leven :?

Verwijderd

Oh ja: zoals de waard is vertouwt hij zijn gasten :)

Verwijderd

Op zondag 10 juni 2001 21:10 schreef mdenie het volgende:
Ik hoef niets te buigen knul, hou me gewoon aan de regeltjes hier sinds ze er zijn en ik ze ken.

Dus het onnozele gezwam omtrent mijn persoon kan gewoon ophouden en je kan dus op zoek naar de volgende zondebok op tweakers: zijn er zat die zich niet aan de regeltjes houden: dus veel plezier ermee :?

En verder zal het me een zorg zijn wat een ander van mij denkt: ik geniet toch wel van het leven :?
Jij hield je niet aan de regels gast en als je dat nu opeens wel doet moet je niet de schijnheiligerd uit gaan hangen die zich netjes aan de regels houd (wat je trouwens ook niet doet)

Ik ben je erg zat aan het worden in ieder geval.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Dit gaat nergens meer over

• Femme
  • Laatst online: 12-02 12:58

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

* Commercieel V&A.
Aan de ene kant heb ik niks tegen commerciële handel van tweedehands of rest goederen, maar het komt ook regelmatig voor dat er gestolen spullen bij zitten. Dat kan nu wel goed tegengehouden worden.
* Beoordeling (ver)koper
Net als op veiling sites een beoordelings mechanisme voor de aan en verkoper. Ik besef me goed dat fraude mogelijk is, maar is het iets om over te brainstormen of niet ?
Dat lijkt me wel een goed idee.
* Wachtperiode op gebruik V&A
Deze was niet van mij, maar ik ben wel benieuwd. Eenzelfde systeem als met het gebruik van V&A. Eerst laten zien dat je geen one day fly bent en dan toegang tot V&A.
Daar zie ik eerlijk gezegd niet echt het nu van in. Bij de shop survey heeft de 14 dagen wachttijd een duidelijke functie (posten van fake beoordelingen ontmoedigen).

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Traag wilde nog wat zeggen, geloof ik...

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-02 06:55

Arno

PF5A

Luister eens ff... ik ben niemands knul, en zeker niet de jouwe! Jouw manier van regels interpreteren zijn overigens erg leuk... "Ik post mijn ads 1x per week" en dan na 6 dagen posten.
Vind jij dat onnozel?? Ik kan me nog genoeg discussies herinneren waar jij je niet kon gedragen. Ik zoek ook geen zondebokken, want figuren als jij komen vanzelf wel zeuren!
Mooi, laat ons dan ook van het leven op GoT genieten.

edit:

Kaj.: dank :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

mede dankzij Femme zijn we weer back on topic; dus voorlopig blijft ie open.

• Daan
  • Laatst online: 12-02 08:18
Zie Femme en Traag.
Ben ik het wel mee eens. Kan hier wel een heel verhaal neer gaan gooien maar ik kan net zo goed zeggen met wie ik het eens ben :)

Verwijderd

Op zondag 10 juni 2001 21:49 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

[..]

Jij hield je niet aan de regels gast en als je dat nu opeens wel doet moet je niet de schijnheiligerd uit gaan hangen die zich netjes aan de regels houd (wat je trouwens ook niet doet)

Ik ben je erg zat aan het worden in ieder geval.
Wel ik ken nu de regels voor ads en hou me eraan, dus wat is het probleem schjnheilig man? Heb jij in je leven nooit is iets verkeerd begrepen en daardoor een fout gemaakt? Ik heb in ieder geval het fatsoen gehad om mijn oprechte verontschuldigen aan te bieden. Maar ja jij bent waarschijnlijk 1 van die perfecte mensen??? Nou jij mag op 5 December echt wegblijven :Z

Verwijderd

In ieder geval lijkt mij een beoordeling van een (ver)koper op V&A een prima idee, zo kan de toekomstige (ver)koper zich zeker een hoop ellende besparen. Zoiets hebben ze ook op Ibazar en dat werkt prima. Kan in mijn geval ook alleen maar positief werken *D

Verwijderd

Oh ja: en ik hou mij dus wel aan de regeltjes: geen commerciële ad en kleine lettertjes en netjes op tijd (zelfs te laat)gepost en wie het niet gelooft kan het zelf nakijken. Oh ja en die foute ads staan er nog steeds: LOL

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 03:35 schreef mdenie het volgende:
Kan in mijn geval ook alleen maar positief werken *D
Nou, ik heb zo het idee dat dit puntje zeker bij jouw nogal het eea aan flames uit zal gaan lokken, geen idee hoe dat komt...

• Laurent
  • Niet online
Beoordeling Verkooper is wel handig enzo, en oko handig zou zijn dat je netals de reacties kon instellen op welk niveau je alleen de ads wilt zien. Bijv. van mdenie, die waarschijnlijk meteen een -1 krijgt als beoordeling hoef ik geen ads te zien, want daar klik ik toch niet op :)

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 04:04 schreef MREn het volgende:

[..]

Nou, ik heb zo het idee dat dit puntje zeker bij jouw nogal het eea aan flames uit zal gaan lokken, geen idee hoe dat komt...
Dat komt waarschijnlijk MREn omdat je altijd zo tactvol bent. in ieder geval is iedereen die ooit iets bij mij gekocht heeft er tevreden mee naar huis gegaan en dat geeft mij een goed gevoel :)

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 04:55 schreef mdenie het volgende:

[..]

Dat komt waarschijnlijk MREn omdat je altijd zo tactvol bent. in ieder geval is iedereen die ooit iets bij mij gekocht heeft er tevreden mee naar huis gegaan en dat geeft mij een goed gevoel :)
Misschien dat je dan nog 1 van mijn bijzonder tactvolle opmerkingen aan jouw adres weet te herinneren?

Maar als ik je weer zo bezig zie met die verkapte ads in je posts geef ik je weer weinig krediet, terwijl ik over het algemeen een bijzonder schappelijk mens ben. >:)

al moet ik zeggen dat het uitroepen van een actiegroep "Denie dood" misschien niet in het rijtje tactvolle uitspraken past...

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 04:13 schreef Aikeleer het volgende:
Beoordeling Verkooper is wel handig enzo, en oko handig zou zijn dat je netals de reacties kon instellen op welk niveau je alleen de ads wilt zien. Bijv. van mdenie, die waarschijnlijk meteen een -1 krijgt als beoordeling hoef ik geen ads te zien, want daar klik ik toch niet op :)
Die min 1 van jou zal gebaseerd zijn op de overtredingen die ik in mijn aanvangstadium hier heb begaan en niet op de kwaliteit van het door mij aangebodene.

Daarbij als je echt zo een belangstelling voor mijn persoon had zou je heel simpel kunnen zien dat ik iemand ben die graag anderen helpt om hun problemen op te lossen en zeker niet tot het groepje behoor dat er behagen in schept om een ander in een negatief daglicht te stellen, wat overigens meer van dat groepje zegt als van mijn persoon *D

Hoop dan ook dat die beoordeling er komt, want dat bewijst dan vrij snel dat je echt onzin uitkraamt.

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 04:58 schreef MREn het volgende:

[..]

Misschien dat je dan nog 1 van mijn bijzonder tactvolle opmerkingen aan jouw adres weet te herinneren?

Maar als ik je weer zo bezig zie met die verkapte ads in je posts geef ik je weer weinig krediet, terwijl ik over het algemeen een bijzonder schappelijk mens ben. >:)

al moet ik zeggen dat het uitroepen van een actiegroep "Denie dood" misschien niet in het rijtje tactvolle uitspraken past...
Dat is nou precies wat ik bedoel: de zwakkeren in deze samenleving moeten altijd iets in groepsverband doen, ik opereer liever alleen als door middel van een actiegroep

Verwijderd

Maar uuuhhh.. ik geloof dat we een beetje oftopic raken. De bedoeling is dat de regelgeving aangescherpt wordt zodat mensen zoals ik niet ongewild en anderen bewust misbruik maken.

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 05:14 schreef mdenie het volgende:

[..]

Dat is nou precies wat ik bedoel: de zwakkeren in deze samenleving moeten altijd iets in groepsverband doen, ik opereer liever alleen als door middel van een actiegroep
Ah, altijd fijn te weten dat ik tot de zwakkere in de samenleving behoor. Zal ik dan maar stoppen met studeren en werken, mijn huis in de fik zetten en op straat gaan wonen?

Dat 'Denie dood' was meer als geintje bedoeld in het 'heetst van de strijd' zeg maar. Als je je mijn post nog zou herinneren zou je weten dat ik je daarin aan heb geraden t.net de komende maanden wat te mijden om te zorgen dat er geen flamewar ontstaat bij elke ad die je zet.

IMHO ben je gewoon commercieel bezig, en daarvoor is de pricewatch en niet V&A. Zet jezelf in de pricewatch, en je krijgt vanzelf beoordelingen als het allemaal bevalt.

Dit lijkt me nl. niet bepaald het aanbod van een partivulier, maar meer een handeltje, waarvoor het hebben van een bedrijf een stuk intressanter kan zijn (BTW aftrek enzo), iets om misschien te overwegen...

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 05:17 schreef mdenie het volgende:
Maar uuuhhh.. ik geloof dat we een beetje oftopic raken. De bedoeling is dat de regelgeving aangescherpt wordt zodat mensen zoals ik niet ongewild en anderen bewust misbruik maken.
Je maakt bewust misbuik van het ontbreken van regels, en dat weet je zelf ook wel. De regels zijn er, en daar heb je je nu aan te houden.

Dat je je eerst onbeschoft gedroeg kan idd te maken hebben met het ontbreken van regels, maar dus is imho nog geen reden flink er op los te spammen met je ads, er bestaat ook nog zo iets als netiquette.

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 05:20 schreef MREn het volgende:

[..]

Ah, altijd fijn te weten dat ik tot de zwakkere in de samenleving behoor. Zal ik dan maar stoppen met studeren en werken, mijn huis in de fik zetten en op straat gaan wonen?

Dat 'Denie dood' was meer als geintje bedoeld in het 'heetst van de strijd' zeg maar. Als je je mijn post nog zou herinneren zou je weten dat ik je daarin aan heb geraden t.net de komende maanden wat te mijden om te zorgen dat er geen flamewar ontstaat bij elke ad die je zet.

IMHO ben je gewoon commercieel bezig, en daarvoor is de pricewatch en niet V&A. Zet jezelf in de pricewatch, en je krijgt vanzelf beoordelingen als het allemaal bevalt.

Dit lijkt me nl. niet bepaald het aanbod van een partivulier, maar meer een handeltje, waarvoor het hebben van een bedrijf een stuk intressanter kan zijn (BTW aftrek enzo), iets om misschien te overwegen...
Ik heb een goede baan en dat is ook de reden dat ik zo een 10 keer per jaar van PC's wissel en heb echt geen tijd of zelfs maar zin om een handeltje op te zetten.

Je "grapje" heeft anderen er wel toe gedreven om bijna even bij mij langs te komen en dat had hele nare gevolgen kunnen hebben. Maar wees gerust MREN no hard feelings: ik ben niet iemand die zonodig een medemens kwaad aan moet blijven kijken omdat hij of zij een foutje heeft gemaakt, in mijn ogen is fouten maken heel menselijk.Bewijst alleen maar dat we allemaal nog iets te leren hebben in dit leven. Ik weet inmiddels wel wat: nu de rest nog *D

Verwijderd

Weet je het verschil tussen realiteit en een grap? Denk je nou echt dat er mensen bij jou voor de deur gingen staan wachten tot je buiten kwam? Kom op zeg!

Maar dit mag je wel zien als indicatie dat eenieder je ads zo kots- en dan ook kotsbeu is, misschien dat je daar eens over na moet denken...

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 05:22 schreef MREn het volgende:

[..]

Je maakt bewust misbuik van het ontbreken van regels, en dat weet je zelf ook wel. De regels zijn er, en daar heb je je nu aan te houden.

Dat je je eerst onbeschoft gedroeg kan idd te maken hebben met het ontbreken van regels, maar dus is imho nog geen reden flink er op los te spammen met je ads, er bestaat ook nog zo iets als netiquette.
Ben je nou echt zo blind als dat icoon van je of doe je nou maar net alsof??? Kijk even naar de drie adjes die ik heb staan en dan besef je misschien dat je over de verleden tijd praat: ik spam namelijk niet met mijn ads: zijn netjes volgens de regeltjes en als ik ook maar zou handelen zou ik zeker mijn ads niet hier plaatsen daar de reacties miniem zijn, mede door het vriendelijke en behulpvaardige karakter van enkelen onder ons: nog bedankt!

Verwijderd

Ik ben iemand die gezegend is met een bijzonder aardig geheugen, en ik meen me te herinneren dat 6 keer per dag eerder regel dan uitzondering is was, en dat ook aardig wat mensen, onderwie ik, door je lastig werden gevallen via ICQ, iets waar ik een bloedhekel aan heb.

Als je je vanaf nu gewoon aan die regels houd, en ook niet die verkapte ads zet zoals eerder in dit topic, en dat zwaar irritante 'niet geschoten...' gedoe achterwege laat, dan zie ik verder ook geen reden om je op je verleden aan te spreken, maar zie maar eens dat je dat waard bent, want tot nu toe heb je daar niet bijster veel blijk van gegeven.

Verwijderd

Ik neem aan dat je met verkapte ads de ads bedoeld die ik geplakt heb in een eerdere posting? Wel die ads staan er nu ook nog! Is er zelfs 1 die het in zijn onwetendheid(?) nog bonter maakt als ik het deed: post ze enkele malen achter elkaar: springen ze er goed uit, waarschijnlijk zal hij net als ik toen dacht het idee hebben van het moet eruit springen.

Het zou dus misschien een goed idee zijn om automatisch de regels voor adverteren in beeld te laten komen als iemand een ad gaat plaatsen met de daarbij mogelijkheid om dit op eigen verantwoording snel te kunnen sluiten, zodat de bekende gebruiker gewoon door kan gaan???

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 05:43 schreef MREn het volgende:
Ik ben iemand die gezegend is met een bijzonder aardig geheugen, en ik meen me te herinneren dat 6 keer per dag eerder regel dan uitzondering is was, en dat ook aardig wat mensen, onderwie ik, door je lastig werden gevallen via ICQ, iets waar ik een bloedhekel aan heb.

Als je je vanaf nu gewoon aan die regels houd, en ook niet die verkapte ads zet zoals eerder in dit topic, en dat zwaar irritante 'niet geschoten...' gedoe achterwege laat, dan zie ik verder ook geen reden om je op je verleden aan te spreken, maar zie maar eens dat je dat waard bent, want tot nu toe heb je daar niet bijster veel blijk van gegeven.
Zie jij hier ergens mijn lijfsmotto niet geschoten is ..... ...??? Waarom haal jij altijd oude koeien uit de sloot, zijn de net nieuw geboren kalveren niet de moeite of zo?

M.A.W zouden we allemaal niet eens een fout begaan en wil dat dan zeggen dat we per definitie slecht zijn?

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 05:55 schreef mdenie het volgende:

[..]

Zie jij hier ergens mijn lijfsmotto niet geschoten is ..... ...??? Waarom haal jij altijd oude koeien uit de sloot, zijn de net nieuw geboren kalveren niet de moeite of zo?

M.A.W zouden we allemaal niet eens een fout begaan en wil dat dan zeggen dat we per definitie slecht zijn?
O sorry Adolf voor wat je gedaan hebt, we zullen het niet steeds naar boven halen. Ga heen in vrede, en maak er het beste van.

Beetje overdreven misschien, maar dat is soms nodig om een mening wat te accentueren.

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 06:06 schreef MREn het volgende:

[..]

O sorry Adolf voor wat je gedaan hebt, we zullen het niet steeds naar boven halen. Ga heen in vrede, en maak er het beste van.

Beetje overdreven misschien, maar dat is soms nodig om een mening wat te accentueren.
Vrede is iets dat je in jezelf hebt of niet: ik ga in ieder geval altijd in vrede.

Je kan beter je mening geven over hetgeen ik voorstelde dan blijft het tenminste nog ontopic en wordt er mogelijkerwijs voorkomen dat meer mensen de fout ingaan hetzij bewust of onbewust.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:26
Op maandag 11 juni 2001 06:12 schreef mdenie het volgende:
Vrede is iets dat je in jezelf hebt of niet: ik ga in ieder geval altijd in vrede.
Yeah Right :Z :Z |:(
Je kan beter je mening geven over hetgeen ik voorstelde dan blijft het tenminste nog ontopic en wordt er mogelijkerwijs voorkomen dat meer mensen de fout ingaan hetzij bewust of onbewust.
Kap es met dat irritante oud-Nederlands. Praat gewoon! :r

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 06:16 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Yeah Right :Z :Z |:(
[..]

Kap es met dat irritante oud-Nederlands. Praat gewoon! :r
Hallo wordt ff wakker knul: dit is een vrij land, jij mag praten zoals jij wilt en laat een ander ook in zijn waarde :Z

• Dennis
Op maandag 11 juni 2001 06:22 schreef mdenie het volgende:
Hallo wordt ff wakker knul: dit is een vrij land, jij mag praten zoals jij wilt en laat een ander ook in zijn waarde:Z
Ik ben allang wakker :)
Je hebt natuurlijk gelijk dat het een vrij land is etc. etc. maar je irriteert een hoop mensen door zo "deftig" te praten. En het slaat ook nergens op.

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 06:12 schreef mdenie het volgende:

[..]

Ik kan me niet herinneren dat er ook maar iemand zo de fout in is gegaan bij V&A als jij, knul. Je hebt idd gelijk dat er geen regels waren, maar dat neemt niet weg dat minstens die helft hier van de acties van je weet en dus nevernooitniet iets bij je koopt.

Zoals eerder gezegd: blijf 3 maanden weg, en probleer het opnieuw, dan kun je weer wat goodwill opbouwen.

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 06:23 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Ik ben allang wakker :)
Je hebt natuurlijk gelijk dat het een vrij land is etc. etc. maar je irriteert een hoop mensen door zo "deftig" te praten. En het slaat ook nergens op.
Wel ik hoop dat die hoop mensen snel wat beter mogen worden dan het is droevig om te moeten constateren dat velen zo snel irritatie voelen.

Maar goed misschien dat iemand nog iets zinnigs kan bijdragen zodat het tweakersnet gevrijwaard kan blijven van spam, ik had slecht een suggestie maar velen weten meer dan een ;)

• Dennis
Op maandag 11 juni 2001 06:27 schreef mdenie het volgende:
...om te moeten constateren dat velen zo snel irritatie....

Maar goed misschien dat iemand nog iets zinnigs kan bijdragen zodat het tweakersnet gevrijwaard kan blijven van spam, ik had slecht een suggestie maar velen weten meer dan een ;)
*zucht* :z

Verwijderd

Dientengevolge meen ik te moeten concluderen dat de door u gebezigde termen een vriendelijk lees-interface ontbeert.

Bovendien bent u in mij optiek lichtelijk irritant bezig, maar ik zal u ten derde malen het voordeel der twijfel gunnen, ik hoop deze maal niet ten onrechte.

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 06:31 schreef MREn het volgende:
Dientengevolge meen ik te moeten concluderen dat de door u gebezigde termen een vriendelijk lees-interface ontbeert.

Bovendien bent u in mij optiek lichtelijk irritant bezig, maar ik zal u ten derde malen het voordeel der twijfel gunnen, ik hoop deze maal niet ten onrechte.
Is gewoon Nederlands hoor: in ieder woorden boek te vinden :)

• Dennis
Op maandag 11 juni 2001 06:31 schreef MREn het volgende:

Het is in mijn ogen dan ook mogelijk dat het tweakersnet uitsluitend gered kan worden mits het forum en bijbehorende gerelateerde onderwerpen worden ontzien van de heer mdenie.

Dit is eerder noodzaak dan preventief.

Verwijderd

Uiteraard confrere, maar niet iedereen is schijnbaar bijzonder gecharmeerd van het door u gebezigde taalgebruik, en ik geloof dat men u graag aan zou willen sporen zich tot het iets platvloerse taalbruik te willen verlagen, hetgeen hier de meest gangbare norm beftreft.

Uiteraard staat dit niet vermeld in regel 6.34 sub4, paragraaf 5.6.5b, echter het zou in deze wel bijdragen in een voor iedereen even toegankelijke bron van informatie aangaande de pc in al zijn facetten.

• Dennis
Op maandag 11 juni 2001 06:38 schreef MREn het volgende:
Uiteraard confrere, maar niet iedereen is schijnbaar bijzonder gecharmeerd van het door u gebezigde taalgebruik, en ik geloof dat men u graag aan zou willen sporen zich tot het iets platvloerse taalbruik te willen verlagen, hetgeen hier de meest gangbare norm beftreft.

Uiteraard staat dit niet vermeld in regel 6.34 sub4, paragraaf 5.6.5b, echter het zou in deze wel bijdragen in een voor iedereen even toegankelijke bron van informatie aangaande de pc in al zijn facetten.
Mag ik u bij deze vriendelijk verzoeken de heer Denie niet meer aan te spreken met u, vanwege het feit dat dit een belediging is voor het oude taalgebruik. Gezien deze constatering acht ik het gebruik van de derde persoon enkelvoud GIJ geschikter.

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 06:38 schreef MREn het volgende:

Omdat jullie iets doen op een andere wijze dan ik doe wil per defenitie nog niet zeggen dat ik dat dan ook maar klakkeloos moet gaan doen? Zou toch te gek voor woorden zijn, zie al dat een van jullie van het dak springt
springen we dan allemaal of zo???

Overigens mijn PC en ik communiceren prima :)

Verwijderd

Maar ff serieus nu, we hebben weer genoeg lol gehad toch? Echt niemand hier die nog wat kan bijdragen?

Verwijderd

Misschien hebt Gij broeder Dennis nog wel een goed idee?

• Dennis
Op maandag 11 juni 2001 06:48 schreef mdenie het volgende:
Misschien hebt Gij broeder Dennis nog wel een goed idee?
Ik ben het eens met de laatste 2 punten in de 1e post. En nu ben ik ff weg :)

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Mag ik bij deze dennisdotcom, MREn en mdenie verzoeken deze discussie via mail/IRC/ICQ voort te zetten en per heden te kappen met het naar elkaar flamen hier in LA, op straffe van een waarschuwing? Doe jezelf nou een lol, en wees de verstandigste.

• Laurent
  • Niet online
Op maandag 11 juni 2001 06:22 schreef mdenie het volgende:

[..]

Hallo wordt ff wakker knul: dit is een vrij land, jij mag praten zoals jij wilt en laat een ander ook in zijn waarde :Z
Oke meneer de niet geschoten is altijd mis en oneindigveel keer proberen te schieten is ook mis.

• Laurent
  • Niet online
Op maandag 11 juni 2001 06:52 schreef Kaj. het volgende:
Mag ik bij deze dennisdotcom, MREn en mdenie verzoeken deze discussie via mail/IRC/ICQ voort te zetten en per heden te kappen met het naar elkaar flamen hier in LA, op straffe van een waarschuwing? Doe jezelf nou een lol, en wees de verstandigste.
Hmm, srry, reactie niet gelezen. Discussie met mdenie en mij gesloten dus.

Verwijderd

Het zou dus misschien een goed idee zijn om automatisch de regels voor adverteren in beeld te laten komen als iemand een ad gaat plaatsen met de daarbij mogelijkheid om dit op let wel eigen verantwoording snel te kunnen sluiten, zodat de met de regels bekende gebruiker gewoon door kan gaan???

Verwijderd

kan je misschien beter ff editen :)

• Laurent
  • Niet online
Op maandag 11 juni 2001 06:59 schreef mdenie het volgende:
kan je misschien beter ff editen :)
Neuh ik laat het wel zo.

• Dennis
Op maandag 11 juni 2001 06:57 schreef mdenie het volgende:
Het zou dus misschien een goed idee zijn om automatisch de regels voor adverteren in beeld te laten komen als iemand een ad gaat plaatsen met de daarbij mogelijkheid om dit op let wel eigen verantwoording snel te kunnen sluiten, zodat de met de regels bekende gebruiker gewoon door kan gaan???
Dit is de 2e keer dat je dat schrijft...

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 07:23 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Dit is de 2e keer dat je dat schrijft...
weet ik maar niemand geeft respons

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Laat die regels lekker zo: als een van de admins het gehad heeft met een adverteerder om wat voor reden dan ook: haal de advertentie weg en knal adverteerder uit GOT. Je hoeft er niet eens een reden voor te verzinnen.

Wat betreft mdenie: laat hem toch lekker een beetje hobbyen. Als hij een keer in de 2 maanden een overbodig systeempje wil verkopen: boeien.

Ga aub niet lopen zeuren over hoofdlettergebruik door anderen. De regels zijn bedoeld om in te kunnen grijpen als het de spuigaten uitloopt: niet om als politie agent iedere punt en komma te controleren. Je loopt een beetje te etteren en te zuigen.

Punten: weet niet of dit werkt. Als je slecht gewaardeerd staat maak je een kloon en begin je weer op nul. Het is wel zo dat goede verkopers eruit kunenn springen. Slechte haal je er nooit uit.

• Laurent
  • Niet online
Op maandag 11 juni 2001 07:34 schreef mdenie het volgende:

[..]

weet ik maar niemand geeft respons
Dat iemand geen hoe jij het schrijft 'respons' geeft (moet response) zijn, hoeft niet te zeggen dat hij/zij het niet heeft gelezen.

• zeef
Op maandag 11 juni 2001 08:33 schreef cutter het volgende:

<knip>

Punten: weet niet of dit werkt. Als je slecht gewaardeerd staat maak je een kloon en begin je weer op nul. Het is wel zo dat goede verkopers eruit kunenn springen. Slechte haal je er nooit uit.
Da is ! Maar juist dat is de bedoeling. Een kwaadwillend persoon is toch niet te stoppen. Maar met goedwillenden postief beoordelen kan ook fraude gepleegd worden. Om vriend mdenie aan te halen "zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten".

En toch lijkt het me geen slecht idee om eenzelfde systeem als aan SG gebruik gekoppeld zat voor newbees te introduceren bij V&A. Je weet dan net even wat beter welk vlees je in de kuip hebt.

Verwijderd

zoek het zelf maar verder uit:LOL

• zeef
Hoezo ? Het is niet tegen jou bedoeld, maar in het algemeen. Waarom zouden we niet een kopers/verkopers beoordeling kunnen hebben ?

BTW Ik ben niet tegen commerciële verkoop, zie mijn eerste bericht in deze draad.

• zeef
Op maandag 11 juni 2001 08:33 schreef cutter het volgende:Ga aub niet lopen zeuren over hoofdlettergebruik door anderen. De regels zijn bedoeld om in te kunnen grijpen als het de spuigaten uitloopt: niet om als politie agent iedere punt en komma te controleren.
Dat was ook de hele insteek bij het ontwerpen ervan. Niet om de godganze dag mensen aan te brengen in LA en SU, maar een zelfreulerend geheel......
Pagina: 1