Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 500454

Topicstarter
Ik heb enige tijd geleden een aantal apps verwijderd van mijn Samsung SIII samrtphone (Android). Nu wil ik facebook opnieuw installeren en na het downloaden van FB via play store krijg ik tijdens de installatie de volgende melding : Onbekende foutcode tijdens installatie van app '-24'
Wie kan helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-07 12:55

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Welke van deze resultaten heb je zelf geprobeerd, en wat heeft wel/niet geholpen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 500454

Topicstarter
Heb alvast geprobeerd:
1. Can you please open in your android settings -- Manage Applications -- Google Play Store and tap the Clear Data button then try your download again ? --> Werkt niet
2. removing the app entry from data/data/com.xxx -_> staat er geen van facebook in

Voor de rest weet ik niet wat ik nog kan/moet doen. iemand ?

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-07 12:55

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Ik neem aan dat je ook de wat meer basic dingen hebt gedaan, zoals het rebooten van het toestel? Ik kom verder ook geen andere 'oplossingen' tegen dan het resetten van je telefoon. Is een half uurtje om je gegevens/instellingen/apps weer terug te zetten, maar dan lijkt het wel opgelost te zijn.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-07 21:33
probeer eens het wissen van data van Google framework

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2