Ik heb een nieuwe cooler gekocht voor mijn p2-233. Netjes ontladen de cpu eruitgehaald, oude cooler eraf, nieuwe erop en weer terugprikken. Na aanzetten van de computer komt er nu geen beeld meer en na een paar seconden een lange BEEEEEEEP en even daarna weer, wat zich blijft herhalen. Het lijkt alsof de cpu niet goed aangedrukt is, maar ik heb het een paar keer opnieuw gedaan en hij lijkt toch wel goed vast te zitten.
Gisteren heb ik hem er ook een paar keer uitgehaald en daarna deed ie het ook steeds gewoon.
Koeler eraf helpt niet (meer ruimte hoopte ik) en oude koeler er weer op helpt OOK niet.
Iemand nog suggesties?
Oh ja: de bracket waar je cpu in schuift om hem vast te klikken, is bij een pootje wat los van het moederbord en die krijg ik niet vastgeschroefd. Kan dit er voor zorgen dat ie niet helemaal vast in zijn slot komt te zitten?
Gisteren heb ik hem er ook een paar keer uitgehaald en daarna deed ie het ook steeds gewoon.
Koeler eraf helpt niet (meer ruimte hoopte ik) en oude koeler er weer op helpt OOK niet.
Iemand nog suggesties?
Oh ja: de bracket waar je cpu in schuift om hem vast te klikken, is bij een pootje wat los van het moederbord en die krijg ik niet vastgeschroefd. Kan dit er voor zorgen dat ie niet helemaal vast in zijn slot komt te zitten?