EDIT : Monitor besteld (LG IPS237L)
Beste Tweakers,
Ik sta op het punt om een nieuwe monitor te kopen omdat ik mijn 2x 17" zat ben.
Op moment van spreken heb ik de LG IPS237L in mijn boodschappenmandje staan, maar ben ik toch niet zeker van mijn zaak. Daarom vraag ik de zeer gerespecteerde mening van Tweakers.net .
Mijn eisen :
-Rond de 170 € (plus of min 20 euro is geen probleem)
-23/24 inch
-HDMI aansluiting voor de xbox
-DVI/HDMI aansluiting voor de PC
Ik ga het scherm niet gebruiken voor videobewerking, wel wil ik graag een uur of 2/3 probleemloos kunnen CAD'en (Solidworks en Autocad). Mocht ik thuiswerken.
Ter info : Ik ben bekend over de bezeldikte van de LG, dit is voor mij geen probleem.
Ik twijfel tussen onderstaande monitoren :
De reden waarom ik twijfel :
- LG schijnt volgens reviews te maken hebben met ghosting ?
- Ik heb geen ervaring met het verschil tussen TN of IPS panelen i.c.m. CAD programma's
- De Ultrasharp van Dell valt voor mij af door het missen van HDMI
Als jullie een andere suggestie hebben of advies dan hoor ik dat heel graag aan !
Ik hoop dat jullie zo genoeg info hebben en mij kunnen helpen van een passende monitor.
Met vriendelijke groet,
Thomas
Beste Tweakers,
Ik sta op het punt om een nieuwe monitor te kopen omdat ik mijn 2x 17" zat ben.
Op moment van spreken heb ik de LG IPS237L in mijn boodschappenmandje staan, maar ben ik toch niet zeker van mijn zaak. Daarom vraag ik de zeer gerespecteerde mening van Tweakers.net .
Mijn eisen :
-Rond de 170 € (plus of min 20 euro is geen probleem)
-23/24 inch
-HDMI aansluiting voor de xbox
-DVI/HDMI aansluiting voor de PC
Ik ga het scherm niet gebruiken voor videobewerking, wel wil ik graag een uur of 2/3 probleemloos kunnen CAD'en (Solidworks en Autocad). Mocht ik thuiswerken.
Ter info : Ik ben bekend over de bezeldikte van de LG, dit is voor mij geen probleem.
Ik twijfel tussen onderstaande monitoren :
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Iiyama E2473HS-GB1 Zwart | € 170,05 | € 170,05 |
1 | LG IPS237L Zwart | € 169,- | € 169,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 339,05 |
De reden waarom ik twijfel :
- LG schijnt volgens reviews te maken hebben met ghosting ?
- Ik heb geen ervaring met het verschil tussen TN of IPS panelen i.c.m. CAD programma's
- De Ultrasharp van Dell valt voor mij af door het missen van HDMI
Als jullie een andere suggestie hebben of advies dan hoor ik dat heel graag aan !
Ik hoop dat jullie zo genoeg info hebben en mij kunnen helpen van een passende monitor.
Met vriendelijke groet,
Thomas