Toon posts:

Betreft Upgrade Desktop.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen Tweakers,

Ik ben terug van weekendje lannen en zag hoever ik achter liep met me Mobo en CPU.
Op dit moment heb ik MSI p55 GB85 icm een i7 860.

Ik wil graag wat nieuw leven hierin blazen door deze 2 te upgraden.

Optie 1: Asus Sabertooth z77 + i5 3570k.
Optie 2: Asus Sabertooth 990FX R2.0 + AMD FX 8350.

Ik wil het uitgeven wel binnen leuek bedragen houden dus vandaar gewoon een i5 3570K ipv i7 3770K.

Er is mij verteld dat deze AMD icm het moederbord bovenuit de i5 komt qua presetaties.

Ik hoor het wel,
Alvast bedankt voor de Replies :)

• Skynick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:32
Een i7 860 kan nog goed meekomen hoor met de nieuwere processors in games. Je kan desnoods ook je 860 overklokken. Veel extra prestaties zal je namelijk voor dit geld niet krijgen in games. Je bent beter af om je GPU te upgraden dan je cpu. Voor gamen is de 3570k marginaal beter, maar vooral zuiniger. Ik zou zelf dus voor de 3570k gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Ja had al wat topics afgespeurd en gezien dat de AMD variant hier boven de 200watt gaat komen bij load.
reviews: AMD FX-8350: hoop aan de horizon?, en zuinigheid is natuurlijk wel lekker vooral als er nog een pc naast staat van me broer :)

Bedankt voor je reactie, ik denk toch wel dat ik naar de optie 1 setup ga neigen.

• AwesomeRemco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-10-2025
Ik ga binnenkort mijn pc upgraden. Ik heb een budget van ongeveer €600,-. Wat raden jullie aan om te kopen?
Ik heb liever een Intel/Nvidia systeem.

http://youtube.com/AwesomeRemco

• MartijnLoarne
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:12
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:07:
Ja had al wat topics afgespeurd en gezien dat de AMD variant hier boven de 200watt gaat komen bij load.
reviews: AMD FX-8350: hoop aan de horizon?, en zuinigheid is natuurlijk wel lekker vooral als er nog een pc naast staat van me broer :)

Bedankt voor je reactie, ik denk toch wel dat ik naar de optie 1 setup ga neigen.
Hoe ziet de rest van je systeem eruit? Zoals gezegd komt een i7 860 nog prima mee met hedendaagse games. De bottleneck is je videokaart. Verder is je voeding van belang, en misschien is een SSD ook nog een mooie upgrade. Daarom willen we graag weten hoe de rest van je systeem eruit ziet.
Op welke schermresolutie game je nu? En wat is het budget voor je upgrades?
AwesomeRemco schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:24:
Ik ga binnenkort mijn pc upgraden. Ik heb een budget van ongeveer €600,-. Wat raden jullie aan om te kopen?
Ik heb liever een Intel/Nvidia systeem.
Maak even zelf een topic aan hier in Componenten Aankoopadvies. Ook voor jou geldt: volg het beleid, en vertel welke games je speelt en op welke resolutie. :)

Discogs | 9900 Wp Oost-West | Honda CBR600F 1996

Verwijderd

Topicstarter
http://www.geforce.com/op...IA-GeForce-GTX-560-Ti-OPS Source. Volgens de bovenstaande link zou me pc dit moeten kunnen behalen, dus erg slecht vind ik mijn videokaart niet. Volgende videokaart laat ik nog even wachten op de nieuwe series.

GPU: MSI N560GTX-Ti Twin Frozr II/OC.
PSU: 650 watt.
Reso: 1920x1080.
SSD: 256gb ocz vertex4

Mijn broer heeft zijn pc de mobo en CPU upgrade gegeven en behaalde deze fps en settings wel.
(heeft nog steeds dezelfde GPU zoals de mijne).

Verder de games: Wow die is niet zwaar zelfde geldt voor Diablo3. verders BF3, CoD BO2, dirt3.
BF3 en CoD BO2 ben ik nog niet helemaal niet eens mee qua graphics.

Deze upgrade is meer voor mij om dan up2date te blijven.
Pagina: 1