Gezocht: Slideshow software

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-06 22:27
Tot nog toe heeft hard zoeken geen resultaat opgeleverd. Ik ben opzoek naar het volgende stukje software:

Af en toe kom je wel eens tv's tegen welke een fotoslideshow tonen. Deze hangen bijvoorbeeld in cafe's en tonen een reeks met foto's. Onderin in beeld is dan bijvoorbeeld een twitterfeed of iets dergelijks te zien. Graag wil ik een soortgelijk stukje software gebruiken. Verscheidene google zoekopdrachten leverden enkel software op voor het maken van DVD's of websites.

Op dit moment is er een tv, waarop een een pc is aangesloten (windows). Hierop staat een grote hoeveelheid foto's in verscheidene mappen. Deze worden met behulp van de standaard windows screensaver getoond. Omdat de wens is dat tevens een agenda met opkomende evenementen getoond wordt, is deze tevens als afbeelding aan de screensaver toegevoegd. Omdat het om een groot aantal foto's gaat, is de afbeelding van de agenda enkele tientallen malen gekopiëerd, zodat deze regelmatig in beeld komt. Ik zou hier graag een slimmere oplossing voor willen.

De eisen zijn als volgt:
  • Fullscreen tonen van afbeeldingen
  • Één afbeelding vaker later voorkomen (agenda)
Wensen:
  • Tekstbar aan de onderkant met instelbare tekst
  • Afbeeldingen mogen in verschillende mappen geplaatst zijn
  • Instelbaar als screensaver
  • Automatisch watermerken van de getoonde afbeeldingen
Het leek mij een vrij simpele zoektocht. Helaas heb ik tot op heden nog niets gevonden, wat in de buurt komt. Wie kan mij opweg helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-06 22:27
Sorry, dubbel topic. Niet reageren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-07 13:22
DEVoTi0N schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:41: