Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 433629

Topicstarter
Beste tweakers,

ik zit met een probleem ik heb een mooie G930 aangeschaft maar ik krijg de 7.1 surround sound niet aan de gang.

als ik de ingebouwde test draai dan werkt het perfect.

ik heb alles gedaan wat ik kan bedenken ik heb zelfs letterlijk 4 uur met de Logitech support gepoogd dit probleem op te lossen. ( ik draai windows 8 maar ook op 7 had ik dit probleem )

Is er mogelijk een tweaker die nog een idee heeft?
( zoals ik al zei ik heb alles wat ik kon bedenken geprobeerd)

Met Vriendelijke Groet,
Marijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-07 11:06
Via welke interne test bedoel je? De software heb je dus wel geinstalleerd? Vanuit welke software werkt het niet? Er schijnt ook een knopje op de headset te zitten waarmee je kunt wisselen tussen stereo en 7.1, die staat wel goed?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hallo,

de test die meegeleverd word in de drivers ( logitech gaming center als ik het goed zeg ) en jah de knop staat goed ( alvast bedankt voor de reactie )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-07 11:06
En waarbij werkt het dan niet? Is dat via een bepaalde mediaspeler of iets? Hoe wordt het apparaat herkent door windows als jij kijkt bij 'apparaten en printers weergeven'? Tenminste, onder Win7 heet het zo, onder Win8 durf ik dat niet te zeggen.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkmagic
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-04 13:25
het kan goed zijn dat het geluid waarvan je zegt dat het geen 7.1 geluid is het ook niet opgeslagen is als 7.1 maar gwn 2.1. want niet veel programma's, films en games ondersteunen dit.

virus problemen? ga over op linux!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hallo,
hij word door windows herkent als 7.1 maar dat is wel software matig dus in princiepe convert hij alles naar 7.1.

een vriend van mij heeft dezelfde headset en daar werkt alles zonder problemen.. ik zit om eerlijk te zijn met mijn handen in mijn haar want ik weet het echt niet meer
Pagina: 1