Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Lucid_
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-07 01:37
Dag beste Tweakers,

Voor mijn eindwerk van het middelbare opleiding wil ik een UAV bouwen die op het mobiele internet werkt.
De meesten zullen wel zeggen dat de latency te hoog is om zoiets nuttig te laten zijn, maar na een aantal tests uitgevoerd op het Belgische netwerk van Base bleek dat de ping steeds <50ms was (eerlijk gezegd was ik best wel ontgoocheld dat het zo laag is :o ).
Jullie kunnen meer info over het project vinden in mijn introductie bundel [knip]
(Het nut van de bundel is om mensen, met name mijn leerkrachten een idee te geven wat mijn project precies inhoud.)

Om dit project te realiseren ben ik gisteren begonnen met een indiegogo crowdfunding campagne om zo geld in te zamelen voor mijn eindwerk en voor mijn universitaire opleiding (aangezien mijn vader zijn job gaat verliezen bij Ford Genk). Omdat het van grote belang is voor mij ben ik het daarom ook aan het delen op zo veel sites als ik maar ken.

Zou ik jullie mogen vragen om wat te doneren voor deze campagne? Als doneren niet gaat dan zou ik zeer dankbaar zijn als jullie het zouden kunnen delen.

[knip]

PS: Eerste post hoewel ik al jaren op Tweakers zit :+

[ Voor 7% gewijzigd door Mx. Alba op 25-02-2013 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:00

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Huiswerkvragen en ander schoolwerk, enquêtes, etc. mogen alleen met toestemming vooraf door de moderators.

Spam is sowieso verboden.

Ik weet niet in welke van die twee categorieën dit precies valt maar er is in ieder geval geen toestemming voor gevraagd...

[ Voor 6% gewijzigd door Mx. Alba op 25-02-2013 08:59 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Dit topic is gesloten.