Toon posts:

toeren opvoeren??

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een oude hdd liggen van 2,1 gb (maxtor) maar die is de laatste tijd super traag, als je daarvan kweek wil starten, dat gaat niet echt vlug, 2 minuten voordat ie in de level zit :?
Vroeger ging ie lekker vlot, maar ik heb het gevoel dat ie niet volledig op zijn toeren draait, hoe kan dit?? Moet ik hdd opendraaien om te kijken of ie niet ergen vast zit of zo??? Hij moet toch sneller kunnen, volgens benchmark (ik weet niet meer welke) haalde ie 500 kb/s |:( |:(
wie helpt mij verder :)

Verwijderd

Misschien ff defragmenteren?

Verwijderd

Topicstarter
defragmenteren helpt niet, ik heb al alles geprobeerd
partitie verwijderen en/of formatteren werkt ook niet, trouwens, formatteren duurt een tijdje bij die komt, als je in dos format dan duurt het 8 uur!!!!!!!!!!! en windhoos een uur
en partie verwijderen en aanmaken ben je een kwartier kwijt :?

[Vroeger] Een tijd geleden duurde het opstarten van deze schijf 'slechts' een half uur!!!!. Dus meteen eruit met die schijf en alleen gebruiken als extra opslagruimte. Gelukkig was het mijn comp niet waar die slome schijf in zat ;) [/Vroeger]

Verwijderd

keil hem maa in de vuilnisbak versleten jammer dan gn gna >:)

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Ik zou hem inderdaad even openschroeven...

Kan zijn dat er wat aanloopt, effe een drupje naaimachine-olie bij de as, en natuurlijk de kop(pen), dan werkt hij weer als een zonnetje...

Wel goed op letten dat je hem weer vacuüm zuigt als je hem dicht maakt hoor...

>:) ;)

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

Verwijderd

Klinkt idd. alsof die schijf brak aan het worden is. Openschroeven zou ik niet aan beginnen, dan weet je nl. zeker dat hij naar z'n grootje is.

Je zou hooguit kunnen proberen even flink met die schijf te rammelen (als hij uit staat), misschien dat je iets losrammelt wat vast zat.

Andere opties zijn er ook, zo zou bv. je IDE kabel ook niet helemaal lekker kunnen zijn, idem voor je IDE-controller. Doet hij het met een andere kabel/controller beter?

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

380v erop zetten, gaat ie 1,5 keer zo hard draaien. >:)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 20:20 schreef jelmervos het volgende:
380v erop zetten, gaat ie 1,5 keer zo hard draaien. >:)
Of ff uitvijlen :P

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:12
OK, ik weet dat het een late reactie is, maar mijn 540 Mb die ik uit nieuwsgierigheid heb opengeschroefd, werkt nog steeds als opslag.

Het is dan wel "slechts" 540 Mb, maar omdat het werkt na openschroeven, zet ik er data op >:)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dank je voor de mededeling :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.