Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
iphone rebooten helpt ook niet?
en hoeveel tijd zat er tussen verwijderen en nog zichtbaar?
kan me voorstellen dat het nog in de buffer zou zitten
en hoeveel tijd zat er tussen verwijderen en nog zichtbaar?
kan me voorstellen dat het nog in de buffer zou zitten
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Heb gisteren toevallig alle SMS/iMessage berichten verwijdert op mijn nieuwe iPhone 5 (oude iPhone 5 had iets kapot dus kreeg een nieuwe) die er nog op stonden van een Reservekopie van die andere iPhone 5, en heb het even voor je getest.
Maar ik heb het helemaal niet. Kan alleen via Spotlight iets vinden in de 4 SMSjes die ik momenteel in de Berichten app heb staan.
Misschien een keer je iPhone via iTunes een reservekopie/synchronisatie laten doen en/of hem eens uit en aan zetten.
Maar ik heb het helemaal niet. Kan alleen via Spotlight iets vinden in de 4 SMSjes die ik momenteel in de Berichten app heb staan.
Misschien een keer je iPhone via iTunes een reservekopie/synchronisatie laten doen en/of hem eens uit en aan zetten.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.