Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Vooral Gamen, Photoshoppen, Videobewerken, Office
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max. 1100, natuurlijk liever iets minder als het het toelaat.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb al een goede cooler en 550w voeding van Cooler Master
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU, GPU, Geheugen, HDD, SSD, GPU, Monitor, Behuizing
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet specifiek. Voor de processor wel het liefst Intel, en voor de GPU het liefst nVidia, maar mag ook AMD zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Qua energieverbruik maakt het niet veel uit. Het liefst niet al te groot maar hoeft ook geen HTPC formaat te zijn. Het geluidsniveau zo laag mogelijk maar maakt niet uit als het niet lager kan ivm de videokaart.
Ik had verder zelf dit samengesteld waarbij ik vooral naar setups van anderen in dit forum heb gekeken en daar zoveel mogelijk op heb gebasseerd.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max. 1100, natuurlijk liever iets minder als het het toelaat.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb al een goede cooler en 550w voeding van Cooler Master
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU, GPU, Geheugen, HDD, SSD, GPU, Monitor, Behuizing
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet specifiek. Voor de processor wel het liefst Intel, en voor de GPU het liefst nVidia, maar mag ook AMD zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Qua energieverbruik maakt het niet veel uit. Het liefst niet al te groot maar hoeft ook geen HTPC formaat te zijn. Het geluidsniveau zo laag mogelijk maar maakt niet uit als het niet lager kan ivm de videokaart.
Ik had verder zelf dit samengesteld waarbij ik vooral naar setups van anderen in dit forum heb gekeken en daar zoveel mogelijk op heb gebasseerd.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 3570 Boxed | € 179,20 | € 179,20 |
1 | ASRock B75 Pro3-M | € 56,80 | € 56,80 |
1 | Sapphire HD 7870 XT Boost 2GB GDDR5 | € 207,80 | € 207,80 |
1 | Western Digital Blue Blue WD10EZEX, 1TB | € 57,80 | € 57,80 |
1 | Corsair Carbide 200R | € 49,95 | € 49,95 |
1 | LG IPS277L-BN Zilver, Zwart | € 249,- | € 249,- |
1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 48,99 | € 48,99 |
1 | LG GH24NS90 Zwart | € 16,30 | € 16,30 |
1 | Crucial m4 SSD 2.5" 256GB | € 165,90 | € 165,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.031,74 |