Hallo iedereen,
Ik heb nu ongeveer 3-4 jaar dezelfde PC en deze word langzamerhand verouderd, Ik kan niet meer de nieuwste spellen spelen etc. Ik wil graag een nieuwe PC bestellen en dan zelf in elkaar zetten. In mijn oude PC zit een nieuwe SSD / hardeschijf dus die hoef ik niet nieuw te kopen. Al het rand apparatuur heb ik ook al.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen ( Battlefield 3, Blackops2 , Crysis 3 etc )
Multitasken ( Veel chrome tabs en emaillen tegelijkertijd. Maar dit geld niet voor het gamen. )
Films kijken
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1000 is de MAX! Minder mag altijd. Maar er kan wel 2 euro over.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb al me randapparatuur al. Standaard muis toetsenbord etc.
Ik heb 2 schermen: 1 van 1680x1050 en 1 van 1280x1024.
Ik neem ook me SSD: pricewatch: Samsung 830 series 256GB En harde schijf: pricewatch: Western Digital Green WD10EZRX, 1TB Mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goeie processor i5 / i7
En een goeie videokaart 1 of 2?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik ben een grote fan van Asus, Nvidia en Intel. Ik heb over die merken veel positiefe reacties gelezen en ik heb een soortgelijke combi in gebruik. Maar als er een beter alternatief is dan vind ik dat prima
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik heb een 4 wensen:
1- Haf X als kast - pricewatch: Cooler Master HAF X
2- Dat ik er nog lang mee kan doen.
3- USB3 Porten.
4- GEEN OVERCLOCK!
Dit heb ik even snel samengesteld:
Bedankt!
Ik heb nu ongeveer 3-4 jaar dezelfde PC en deze word langzamerhand verouderd, Ik kan niet meer de nieuwste spellen spelen etc. Ik wil graag een nieuwe PC bestellen en dan zelf in elkaar zetten. In mijn oude PC zit een nieuwe SSD / hardeschijf dus die hoef ik niet nieuw te kopen. Al het rand apparatuur heb ik ook al.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen ( Battlefield 3, Blackops2 , Crysis 3 etc )
Multitasken ( Veel chrome tabs en emaillen tegelijkertijd. Maar dit geld niet voor het gamen. )
Films kijken
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1000 is de MAX! Minder mag altijd. Maar er kan wel 2 euro over.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb al me randapparatuur al. Standaard muis toetsenbord etc.
Ik heb 2 schermen: 1 van 1680x1050 en 1 van 1280x1024.
Ik neem ook me SSD: pricewatch: Samsung 830 series 256GB En harde schijf: pricewatch: Western Digital Green WD10EZRX, 1TB Mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goeie processor i5 / i7
En een goeie videokaart 1 of 2?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik ben een grote fan van Asus, Nvidia en Intel. Ik heb over die merken veel positiefe reacties gelezen en ik heb een soortgelijke combi in gebruik. Maar als er een beter alternatief is dan vind ik dat prima
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik heb een 4 wensen:
1- Haf X als kast - pricewatch: Cooler Master HAF X
2- Dat ik er nog lang mee kan doen.
3- USB3 Porten.
4- GEEN OVERCLOCK!
Dit heb ik even snel samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570 Boxed | € 179,20 | € 179,20 |
| 1 | Asus Maximus V Gene | € 157,20 | € 157,20 |
| 1 | Asus GTX670-DC2-2GD5 | € 369,90 | € 369,90 |
| 1 | Cooler Master HAF X | € 133,90 | € 133,90 |
| 1 | Corsair CMV8GX3M2A1333C9 | € 40,95 | € 40,95 |