Windows zegt dat er geen beveiliging aan staat*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 480829

Topicstarter
Hoi ,ik woon begeleid al op mn 5de plek ergens als ik het zo kan zegen ..zit hier achter een pc "voor algemeen gebruik" die blijft zegen bij het opstarten dat er geen beveileging aan staat ,na een tijd verdrwijnt dit en staat er wel dat microsoft seq essentials wordt gebruikt.
Zou het kunnen komen door norton systemworks 2006 basic edition die ik er maar niet af krijg?
Ze raken hier cd,s kwijt dus win xp opnieuw installeren wordt een beetje moeilijk ,tevens stond er een back-up op grooter dan de halve harde schijf .. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Zou je aub een wat leesbaarder verhaal willen maken?Ik heb net echt 3x gelezen, maar snap er eerlijk gezegd werkelijk waar geen hout van.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Vaak loopt die 'rommel' van Norton / McAfee en Avast etc idd uit de support periode en blijven deze dit soort onzin meldingen geven. Enige oplossing is het om deze te de-instaleren via configuratiescherm > software. Maar omdat je het niet zeker weet kijk ook of MS securaty ess. actief is en voldoende geüpgrade is. Als dat zo is is er een groen (huisjes vorm) icoontje in de taakbalk tray aanwezig?

Als je een Code van WinXP hebt kan je eventueel de versie die op de sticker staat (bv home NL sp1)) via het net downloaden en zelf met deze code opnieuw instaleren. Zorg er alleen wel voor dat de eigenaar van de machine hiermee instemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@Boud Wijn, gelukig valen scripts wel mee xD :p

En lars ,ja het icoontje is in het begin rood van microsoft sequrity(pls upd) en dat risico icoontje ,maar ik krijg norton er niet af ,er is een error mja ,enigste optie is idd gewoon de hele windows re-installeren ,met stiker uiteraard.
Zou zo snel niet weten waar ik win xp vandaan zou moeten halen ,behalve van die ene bestel site voor cd,s in duitseland.
Met de cd-key op de kast zou ik hem in feite als dlc moeten kunnen vinden heh
Er zit te weining werkgeheugen in (896mb) mja tis wel een e2140 ,gewoon gedoneert hieroh meh..
Bedankt voor de heads up !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-06 15:48

hostler

Yeahhh dude!

Is het niet gewoon zo dat er zo veel troep mee op start dat de AV pas als een van de laatste word opgestart (dus pas na de anti-virus aanwezigheid check van Windows)?

Lees je berichten eens terug voordat je ze plaatst, er is soms geen touw aan vast te knopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sinds symantec en merjin zijn gefuseert is er wel mider troep dacht ik zo ..
Je zou best wel eens gelijk kunnun heben ,vooral met die halve back up.

Grapige sig ,erg logish hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 15:04
Als ik het zo lees is het een computer waar een ieder gebruik van mag maken. Wellicht een idee om de beheerder van die computer van de organisatie waar je woon hier op te wijzen en vragen of die er naar wil kijken?

Niet om het een of ander. Maar zou je a.u.b. iets om je spelling willen denken. Iedereen kan een foutje maken maar dit is wel erg veel. Leestekens op de juiste plek zorgt ook voor leesbaarheid ;)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Pagina: 1