Hallo beste medetweakers.
Ik had een systeem draaiende met een,
Later is het systeem nog wel een keer draaiende geweest maar het systeem ging bij opnieuw opstarten in windows niet meer aan.
Wat heb ik al gedaan,
DDR3 Geheugen van slot verplaats en ander DDR3 gehuegen gebruikt. (werkte bijde keren werkte het niet)
orgineel geheugen in andere pc getest werkte prima.
Andere videokaart, geen verandering, videokaart getest in ander systeem werkte prima.
Processor los gehaald en gekeken op er iets was met de pinnetjes maar niet aan de hand. (Vond de processor wel warm, maar er zit een standaard koeler op en het was niet onder load.
Ander beeldscherm, maar ook dat bracht geen verandering met zich mee.
Wat zou ik nog kunnen proberen of waar kan het aan liggen.
Er is wel een andere voeding in gekomen (die hier boven staat) maar dat lijkt me niet uit te maken en heeft ook wel 2 maanden gedraaid zonder problemen.
Ik zit te denken dat er wat mis is met de processor of moederbord, maar heb geen ander bord liggen.
Wat kan ik nog proberen, alvast bedankt

Ik had een systeem draaiende met een,
- FX 4100 (Niet overgeclockt)
- msi nvidia geforce gtx 460 se cyclone
- M5A97 R2.0
- XFX ProSeries 750W XXX Edition
- Vengeance- 6GB kit Triple Channel DDR3 Memory Kit
Later is het systeem nog wel een keer draaiende geweest maar het systeem ging bij opnieuw opstarten in windows niet meer aan.
Wat heb ik al gedaan,
DDR3 Geheugen van slot verplaats en ander DDR3 gehuegen gebruikt. (werkte bijde keren werkte het niet)
orgineel geheugen in andere pc getest werkte prima.
Andere videokaart, geen verandering, videokaart getest in ander systeem werkte prima.
Processor los gehaald en gekeken op er iets was met de pinnetjes maar niet aan de hand. (Vond de processor wel warm, maar er zit een standaard koeler op en het was niet onder load.
Ander beeldscherm, maar ook dat bracht geen verandering met zich mee.
Wat zou ik nog kunnen proberen of waar kan het aan liggen.
Er is wel een andere voeding in gekomen (die hier boven staat) maar dat lijkt me niet uit te maken en heeft ook wel 2 maanden gedraaid zonder problemen.
Ik zit te denken dat er wat mis is met de processor of moederbord, maar heb geen ander bord liggen.
Wat kan ik nog proberen, alvast bedankt