Ik lees tweakers vaak op mijn Nexus 7 tablet met stock ROM versie 4.22 en Chrome versie 18, standaard ben ik ingelogd in mijn tweakers user. Heel irritant is dat de plaatjesoverlay om de plaatjes bij een review/nieuwsbericht in het groot te bekijken (bijv. bij de aankondiging van de Samsung Note 8 vandaag) niet lekker werkt. De overlay start gewoon, maar de focus blijft bij de achterliggende nieuwspagina. Alle clicks manipuleren dus niet de overlay (volgende plaatje, overlay afsluiten e.d.) maar de achterliggende pagina. De enige manier om hier weer uit te komen is een keer back- en forward te gaan in de browser. Waarna je eindelijk die overlay kwijt bent.
Ik heb even gezocht, maar niets kunnen vinden hierover op dit forum. Ik ben eigenlijk wel verbaasd dat hier nog niets over gemeld is. Ik hoop dat jullie Devvers er iets mee kunnen.
Ik heb even gezocht, maar niets kunnen vinden hierover op dit forum. Ik ben eigenlijk wel verbaasd dat hier nog niets over gemeld is. Ik hoop dat jullie Devvers er iets mee kunnen.