in de markt voor een nieuwe laptop. Naar de Dell Inspiron 17R SE die is qua specs en met de huidige kortingen het beste wat je kan krijgen maar 17 inch vinden we toch te groot, ondanks dat we graag een numpad hebben.
De Dell Inspiron 15R SE dan of de dagdeal van vandaag bij de Saturn (Samsung NP350V5C-S03NL)
Dell vs Samsung
i5-3210M vs i7 3630QM
full hd vs WXGA
HD 7730M vs HD7670M
8gb vs 6 gb
1 TB vs 500 GB
€550* vs €599 (heb geen MM bonnen)
* na epp truc, kortingsbonnen, shopkorting en verwijderen van gratis hdd.
Meeste punten gaan naar Dell met uitzondering van de processor. Is dat verschil erg groot? Design vind ik Samsung mooier, is Samsung degelijker dan Dell? Full HD is een erg groot voordeel volgens de Tweakers al hier maar ik heb vrij slechte ogen, wordt alles niet kleiner op een Full HD scherm?
Laptop wordt vooral gebruikt voor op de bank. Weinig games, vooral internet/office/foto's bewerken (licht). Af en toe mee op stap weekend naar familie of vakantie. Wat we vooral belangrijk vinden is dat de laptop betrouwbaar en snel is en lang meegaat.
De Dell Inspiron 15R SE dan of de dagdeal van vandaag bij de Saturn (Samsung NP350V5C-S03NL)
Dell vs Samsung
i5-3210M vs i7 3630QM
full hd vs WXGA
HD 7730M vs HD7670M
8gb vs 6 gb
1 TB vs 500 GB
€550* vs €599 (heb geen MM bonnen)
* na epp truc, kortingsbonnen, shopkorting en verwijderen van gratis hdd.
Meeste punten gaan naar Dell met uitzondering van de processor. Is dat verschil erg groot? Design vind ik Samsung mooier, is Samsung degelijker dan Dell? Full HD is een erg groot voordeel volgens de Tweakers al hier maar ik heb vrij slechte ogen, wordt alles niet kleiner op een Full HD scherm?
Laptop wordt vooral gebruikt voor op de bank. Weinig games, vooral internet/office/foto's bewerken (licht). Af en toe mee op stap weekend naar familie of vakantie. Wat we vooral belangrijk vinden is dat de laptop betrouwbaar en snel is en lang meegaat.