• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:53
Daar ik enigszins last heb van lipsynch met met LG LW4500 tv, heb ik mijn logitech remote kunnen programmeren dat ik nu in het servicemenu van de tv kan komen.
Echter kon ik niet 1-2-3 de juiste optie vinden en ben wat gaan zoeken totdat ik op "Tool option 3" stuitte.
Bij de bovenste optie drukte ik per ongeluk (ja, superstom, ik weet het!) op een cijfertoets en direct waren alle instellingen gewijzigd. Via veel zoeken op internet heb ik e.e.a. wel weer werkend gekregen, maar ik heb niet de exacte instellingen voor mijn 47lw4500 kunnen vinden. Alles werkt wel weer, maar als iemand voor mijn gemoedsrust een fotootje van de standaardinstelling voor de LW4500 van "Tool option 3" zou willen maken of de instellingen wil doorgeven, heel graag!
En als iemand weet onder welke optie in het servicemenu ik de lipsynch kan instellen? _/-\o_

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:53
Bump...... niemand?

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler