Indieling:
Ik ben al een tijdje bezig om uitzoeken wat ik me desktop wilt hebben. Maar kom er maar niet uit. Krijg veel dingen te horen kan me keuze nog niet echt vast leggen. Misschien jullie helpen bij de keuze
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om er games op te gaan spelen. Games zoals League of Legends, World of Warcraft, Maar tegenwoordig houd ik mij meer bezig met programmeren, en zo nu en dan een beetje photoshop. Ik heb vaak onwijs veel dingen openstaan, programma's etc. hierbij vind ik het wel belangrijk om genoeg geheugen te hebben om aan mijn eisen te voldoen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt tussen de €900,-/€1000,-.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb twee monitors die ik nog wel wilt gebruiken zo gebruiken allebei nog de D-DVI volgens mij. Dus daar moet wel videokaart of videokaarten opgebouwd zijn.
Tevens wil ik me twee Raptor van 150GB ook meenemen in me PC
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee... ben helemaal op van ideeen help me!
Dit is me lijstje dan wat ik me hoofd heb zitten:
P.S. Ik haat overclocken dat is niks voor mij.
Ik ben al een tijdje bezig om uitzoeken wat ik me desktop wilt hebben. Maar kom er maar niet uit. Krijg veel dingen te horen kan me keuze nog niet echt vast leggen. Misschien jullie helpen bij de keuze
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om er games op te gaan spelen. Games zoals League of Legends, World of Warcraft, Maar tegenwoordig houd ik mij meer bezig met programmeren, en zo nu en dan een beetje photoshop. Ik heb vaak onwijs veel dingen openstaan, programma's etc. hierbij vind ik het wel belangrijk om genoeg geheugen te hebben om aan mijn eisen te voldoen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt tussen de €900,-/€1000,-.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb twee monitors die ik nog wel wilt gebruiken zo gebruiken allebei nog de D-DVI volgens mij. Dus daar moet wel videokaart of videokaarten opgebouwd zijn.
Tevens wil ik me twee Raptor van 150GB ook meenemen in me PC
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee... ben helemaal op van ideeen help me!
Dit is me lijstje dan wat ik me hoofd heb zitten:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Xeon E3-1230V2 Boxed | € 201,50 | € 201,50 |
| 1 | ASRock B75 Pro3 | € 61,95 | € 61,95 |
| 1 | XFX Radeon HD 7970 Black Edition Double Dissipation | € 333,90 | € 333,90 |
| 1 | Corsair Carbide 500R Black | € 95,20 | € 95,20 |
| 1 | Scythe Shuriken Rev. B | € 21,99 | € 21,99 |
| 1 | Corsair Vengeance CML16GX3M2A1600C10 | € 81,80 | € 81,80 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 52,30 | € 52,30 |
| 1 | Samsung 840 series Pro 128GB | € 113,05 | € 113,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 961,69 | |
P.S. Ik haat overclocken dat is niks voor mij.
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2013 13:38 ]