Hi,
Aangezien dit geen spel- of tikfout is, maar een gekke zinsopbouw heb ik besloten een nieuw topic aan te maken.
Het artikel in kwestie: nieuws: 'KPN-hacker zag acties als een kwajongensstreek'
Ik citeer:
Groet,
Rutger.
Aangezien dit geen spel- of tikfout is, maar een gekke zinsopbouw heb ik besloten een nieuw topic aan te maken.
Het artikel in kwestie: nieuws: 'KPN-hacker zag acties als een kwajongensstreek'
Ik citeer:
Er wordt in het bovenstaande stukje wel erg vaak "aldus Takkenberg" gezegd, waar op zich niets mis mee is, maar het is niet echt mooi. Tevens staat een uitspraak van Takkenberg in het bovenstaande geciteerde stukje niet tussen aanhalingstekens, namelijk dit stukje:De KPN-hacker zag zijn acties als een kwajongensstreek. Dat denkt de teamleider van het Team High Tech Crime van de politie. "Ik denk niet dat hij de consequenties van zijn acties heeft overzien, terwijl het halve land in rep en roer was", aldus Pim Takkenberg.
"Je ziet dit wel vaker", aldus Takkenberg. "Het zijn vaak jongens die hacken grappig vinden." Maar daarbij zien ze de effecten wel eens over het hoofd, aldus Takkenberg. Over de KPN-hacker zegt hij: "Mijn inschatting is dat het hij het zag als een kwajongensactie."
Hopelijk is het een beetje duidelijk, want het is een hel om dit op een smartphone te typen.Maar daarbij zien ze de effecten wel eens over het hoofd,
Groet,
Rutger.