Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
acrobat reader 5 installeren, kan misschien een foutje zijn...ik heb ook een laserjet 4 en helemaal geen problemen...
oja, ik gebruik dus acrobat reader 5...
Heejzz.. dat heb ik ook met m'n Laserjet 4. Na de uitbreiding naar 6MB eigenlijk niet meer geprobeerd of het nu wel werkt.
De nieuwe reader zou dit inderdaad kunnen oplossen.. eens proberen.
De nieuwe reader zou dit inderdaad kunnen oplossen.. eens proberen.
Verwijderd
Controleer de instellingen van de driver eens. Als je printer 2MB heeft, maar in de driver staat 4mb opgegeven, dan kun je dit soort dingen krijgen. (hoewel je het dan ook bij het afdrukken van andere dingen zou moeten hebben)
En anders, lult die printer postscript? (is dacht ik een aparte module) zo ja probeer het dan eens met de postscript driver, dan gaat het afdrukken van pdf-jes veel beter.
En anders, lult die printer postscript? (is dacht ik een aparte module) zo ja probeer het dan eens met de postscript driver, dan gaat het afdrukken van pdf-jes veel beter.
Verwijderd
ik had hetzelfde probleem, en dat was opgelost toen ik de nieuste versie van acrobat reader 4 installeerde, volgens mij lag dat aan die versie van acrobat!
same hereOp zondag 03 juni 2001 10:05 schreef ikbenveldmuis het volgende:
acrobat reader 5 installeren, kan misschien een foutje zijn...ik heb ook een laserjet 4 en helemaal geen problemen...
http://mrfloris.com
Ach zo, dan trekken we deeltje 5.0 ff van het net. De instellingen zijn goed (qua driver) en ja het is een PCL5 printer en lul prima Postscript, zelfs met accent! (PS1/2/3).
Ik ga het meteen ff proberen, alvast erg bedankt voor de reacties!!
BTW: Voor de HP LaserJet4 mensen, wat voor geheugen gaat er eigenlijk in en waar is dat te krijgen? Ik heb dus een LaserJet 4, zo'n grote vierkante doos.
Ik ga het meteen ff proberen, alvast erg bedankt voor de reacties!!
BTW: Voor de HP LaserJet4 mensen, wat voor geheugen gaat er eigenlijk in en waar is dat te krijgen? Ik heb dus een LaserJet 4, zo'n grote vierkante doos.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
erhm wat voor simmetjes? Fastpage? EDO?
Typen geheugen voor in de laserjet's:
vind je bij HP
(De 5l staat in de note onder de tabel
) -> 5 volts DIMMS, normale zijn 3.3 volt!
Ik heb mijn Laserjet 4 uitgebreid met een 4Mb / 72pins / 80ns / 36 bits module. Let op: de meeste modules zijn 32 bits. 36 Bits modules zijn vaak te herkennen aan een oneven aantal chips op de module. (36 bits = parity
)
Hier vind je een guide om de present detect van modules te veranderen, zodat ze wel werken.
vind je bij HP
(De 5l staat in de note onder de tabel
Ik heb mijn Laserjet 4 uitgebreid met een 4Mb / 72pins / 80ns / 36 bits module. Let op: de meeste modules zijn 32 bits. 36 Bits modules zijn vaak te herkennen aan een oneven aantal chips op de module. (36 bits = parity
Hier vind je een guide om de present detect van modules te veranderen, zodat ze wel werken.
Verwijderd
Same here.Op zondag 03 juni 2001 10:05 schreef ikbenveldmuis het volgende:
Ik gebruik een HP laserjet 5, 1100, 2100, 4000, 4050 en 5000 ook nog een tektronix Phaser (kleuren geval) allemaal hetzelfde probleem. Volgens mij ligt dit niet aan de printer of z'n drivers.
Ik heb diverse malen Adobe gemailt hierover (wordt op m'n werk gebruikt) en die waren bezig om een oplossing te verzinnen, maar geen idee wanneer deze klaar zou zijn. Acrobat (reader) 5 geinstalleerd en geen problemem meer.
Thanks, daar heb ik wat aanOp zondag 03 juni 2001 16:31 schreef TeleManiac het volgende:
Typen geheugen voor in de laserjet's:
vind je bij HP
(De 5l staat in de note onder de tabel) -> 5 volts DIMMS, normale zijn 3.3 volt!
Ik heb mijn Laserjet 4 uitgebreid met een 4Mb / 72pins / 80ns / 36 bits module. Let op: de meeste modules zijn 32 bits. 36 Bits modules zijn vaak te herkennen aan een oneven aantal chips op de module. (36 bits = parity)
Pagina: 1