Hallo dit is mn eerste keer op dit forum dus hoop dat ik het een beetje goed doe
Ik heb wat onderzoek gedaan om een nieuwe video kaart te kopen voor mn pc die ik gemaakt heb uit 3 oude pc's
Alleen ik heb een aantal keren gelezen dat het niet veel zin heeft als de overige onderdelen van je pc niet goed genoeg zijn en ook een aantal keer dat het wel veel uitmaakt dus nu de vraag heeft het wel zin op mijn pc
Ik heb een pc met
Processor:
Intel Pentium D 820
SmithField 90nm Technologie
2,8 Ghz dual core
Werkgeheugen:
2,5 GB DDR2 @ 266MHz
Moederbord:
Intel Corporation D945PPM (J3E1)
Huidige Videokaart:
Nvidia geforce 8400 gs 512 mb DDR2 aangesloten op mijn full HD tv (32LH3300) LG
Besturingssysteem:
Microsoft Windows XP Professional 32-bit SP3
ik was van plan om Sapphire HD 6570 2GB DDR3 aan te schaffen alleen nu zat ik te twijfelen of het wel enige zin heeft in verband met mijn opstelling
heeft het enige verschil of ik het aangesloten heb op mijn tv of op een monitor ?
ik heb max 80 euro te besteden aan een videokaart om op laag tot normale resoluties te spelen ik ben van plan om games van rond 2 a 1 jaar oud te spelen
wat denken jullie ervan ?
en heeft misschien iemand nog aanraders of tips voor mij ?
alvast bedankt
akinovich
Ik heb wat onderzoek gedaan om een nieuwe video kaart te kopen voor mn pc die ik gemaakt heb uit 3 oude pc's
Alleen ik heb een aantal keren gelezen dat het niet veel zin heeft als de overige onderdelen van je pc niet goed genoeg zijn en ook een aantal keer dat het wel veel uitmaakt dus nu de vraag heeft het wel zin op mijn pc
Ik heb een pc met
Processor:
Intel Pentium D 820
SmithField 90nm Technologie
2,8 Ghz dual core
Werkgeheugen:
2,5 GB DDR2 @ 266MHz
Moederbord:
Intel Corporation D945PPM (J3E1)
Huidige Videokaart:
Nvidia geforce 8400 gs 512 mb DDR2 aangesloten op mijn full HD tv (32LH3300) LG
Besturingssysteem:
Microsoft Windows XP Professional 32-bit SP3
ik was van plan om Sapphire HD 6570 2GB DDR3 aan te schaffen alleen nu zat ik te twijfelen of het wel enige zin heeft in verband met mijn opstelling
heeft het enige verschil of ik het aangesloten heb op mijn tv of op een monitor ?
ik heb max 80 euro te besteden aan een videokaart om op laag tot normale resoluties te spelen ik ben van plan om games van rond 2 a 1 jaar oud te spelen
wat denken jullie ervan ?
en heeft misschien iemand nog aanraders of tips voor mij ?
alvast bedankt
akinovich