Goedenavond,
Sinds en 1/2 jaar in het bezit van deze prachtige led tv.
Ik ben er supertevreden over tot de laatste weken eigenlijk
:
ik merk dat je nu opeens bij snelle bewegingen wat flikkeringen ziet rondom de hoofden van mensen bij snelle beelden.
Vind het moeilijk uit te leggen ; zie het als je op een warme zomerdag op de snelweg rijd en in de verte zie je door de warmte het wegdek : bewegen".
Deze tv heeft ook 3d techniek en daardoor is (volgens mij) de processor ook wat beter/sneller.
Kan het zijn dat het aan een storing in de tv ligt of dat het een instelling is ?
Of kan het ook door de digitale tv abbonnement van UPC.
Heb het op alle zenders dus niet specifiek bij 1 kanaal.
Vind het echt hindelijk worden omdat ik er nu meer en meer op ga letten.
Oh ja, bestaat er ook nog een site of iemand die misschien wat optimale instellingen heeft voor deze tv ?
Mijn dank is groot !!!
Groeten,
Jeff
Sinds en 1/2 jaar in het bezit van deze prachtige led tv.
Ik ben er supertevreden over tot de laatste weken eigenlijk
:
ik merk dat je nu opeens bij snelle bewegingen wat flikkeringen ziet rondom de hoofden van mensen bij snelle beelden.
Vind het moeilijk uit te leggen ; zie het als je op een warme zomerdag op de snelweg rijd en in de verte zie je door de warmte het wegdek : bewegen".
Deze tv heeft ook 3d techniek en daardoor is (volgens mij) de processor ook wat beter/sneller.
Kan het zijn dat het aan een storing in de tv ligt of dat het een instelling is ?
Of kan het ook door de digitale tv abbonnement van UPC.
Heb het op alle zenders dus niet specifiek bij 1 kanaal.
Vind het echt hindelijk worden omdat ik er nu meer en meer op ga letten.
Oh ja, bestaat er ook nog een site of iemand die misschien wat optimale instellingen heeft voor deze tv ?
Mijn dank is groot !!!
Groeten,
Jeff