In onze nieuwbouwwoning heb ik er voor gekozen met een LSA patchpaneel te gaan werken, ik had hier nog niet eerder mee gewerkt en ben dus leek op dit gebied maar alle internetverbindingen die ik heb aangesloten werken prima. Wij hebben telefonie van UPC en aangezien ik alle internetaansluitingen op wandcontactdozen aansluit leek het me handig om die op dezelfde doos aan te sluiten waarbij ik 1 netwerkpoort van de wandcontactdoos gebruik voor internet en de andere voor de telefoonaansluiting.
Omdat er geen 2 CAT 6 kabels door de loze leiding paste naar de woonkamer heb ik een platte telefoonsnoer van bij de Gamma gehaald en er 1 connector vanaf geknipt en heb die samen met de andere kabel door de loze leiding getrokken en de kant met de connector in de UPC modem gedrukt. Maar nu mijn vraag: ik kom er niet uit welke kleuren van de telefoonkabel ik moet gebruiken op de LSA strip van de wandcontactdoos. Dus waar moet ik de groene, rode, gele en zwarte kabel patchen uitgaande van standaard B?
Is er iemand wie mij uit de brand kan helpen?
Omdat er geen 2 CAT 6 kabels door de loze leiding paste naar de woonkamer heb ik een platte telefoonsnoer van bij de Gamma gehaald en er 1 connector vanaf geknipt en heb die samen met de andere kabel door de loze leiding getrokken en de kant met de connector in de UPC modem gedrukt. Maar nu mijn vraag: ik kom er niet uit welke kleuren van de telefoonkabel ik moet gebruiken op de LSA strip van de wandcontactdoos. Dus waar moet ik de groene, rode, gele en zwarte kabel patchen uitgaande van standaard B?
Is er iemand wie mij uit de brand kan helpen?