Toon posts:

Cases & Voeding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort nieuwe systeem aanschaffen. Graag wil ik van jullie ff weten wat jullie de mooiste en beste case vinden. En wat de beste voeding is? Rekening houden met deze criteria:

1. Er wordt niet die-hard ge-oc'ed, maar gewoon normaal de FSB opschroeven tot normale waarden.

2. Minimaal twee case coolers erin ik heb de Delta AFB-80HP op het oog, iemand hier nog op of aanmerking, of nog betere case coolers.

3. De voeding wordt denk ik een Enermax 431. Graag wil ik weten wie deze heeft, en wat hij/zij er van vindt.

4. Case die ik zelf op oog heb. Is de Lite-On Enclosure ATX TX060

Afbeeldingslocatie: http://www.liteonenclosure.com/images/mt060_1l.jpg

en de Aopen HX08

Afbeeldingslocatie: http://www.aopen.com/products/housing/images/hx08_b.jpg

Dus die mooie CoolerMaster Alu kast zit er niet in :'( (Als het financieel met me verjaardag op 't oog; 12 juli ben ik jarig, nog mooi wordt zou die CoolerMaster er misschien nog wel in zitten ohw wat is die mooi, maar jah das nog ff afwachten).

Dit was het wel zo'n beetje.. alvast bedankt voor de reacties.

Verwijderd

Ik zou voor de HX08 gaan (heb ik trouwens 2,5 jaar geleden al gedaan, hehe). Zwaar relaxte kast, heerlijk veel ruimte om je zut in te parkeren, paar mooie blowholes. Grote voor-onder en twee kleine bovenin achter.

Ongelofelijk fijn als je er wat HD's in kwijt wilt. Passen er nl. 7 in, er van uitgaande dat AL je 5,25' bays al volzitten :)

• WiD
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 13:30

WiD

Als ik uit die 2 moet kiezen, ga'k ook voor de Aopen. Kijk echter ook eens naar Antec, zalige kasten.
Hou er rekening mee dat die HP's veel lawaai maken.

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 17:19

Remi

Moo!

Ik heb die Enermax en die van mij is (.......) "Wat?" (........) "?"

Erg stil dus, zitten ERRUG lange kabels in, het is echt niks voor een microcase, hij zit nu in een miditower maar de kabels zijn bijna 2x zo lang.

Just wanted to let ya know...

Greetz,

Remi

Verwijderd

Die Lite-On is wel een bom, weet je toevallig waar die te koop is (en hoeveel 'ie kost) ?

Verwijderd

Ik vind die Aopen lelijk, die lite-on is wel mooi, maar neem dan wel een full tower.

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
voor de wensen die jij stelt maakt het dus niet veel uit wat je doet/koopt.

maar ik zou voor de kleine gaan, tenzij je je dus meer ruimte nodig hebt. wat me sterk lijkt!

de mooiste case is natuurlijk altijd je zelfgemaakte bak.

Afbeeldingslocatie: http://home.worldonline.nl/~martinlm/images/RIMG0001.JPG

hij pas waarschijnlijk een 3 a 4 keer in mijn bigtower nu. moet alleen nog een manier vindne om het MB erin teproppen, en de rest van de zooi. hitte is momentuel een groot probleem denk ik.

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 13:33 schreef HermeS het volgende:

maar ik zou voor de kleine gaan, tenzij je je dus meer ruimte nodig hebt. wat me sterk lijkt!

[afbeelding]

hij pas waarschijnlijk een 3 a 4 keer in mijn bigtower nu. moet alleen nog een manier vindne om het MB erin teproppen, en de rest van de zooi. hitte is momentuel een groot probleem denk ik.
Coole muis >:)
Hoeveel dpi ?
Verkoop je die ook :?

Verwijderd

Koop toch een Antec of een Addtronics man, die Aopen dingen zijn zo standaard!

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
Op zondag 03 juni 2001 14:05 schreef stanley het volgende:

[..]

Coole muis >:)
Hoeveel dpi ?
Verkoop je die ook :?
weet niet heb er geen boekje van :).
hij is een trouwe muis. meestal gaan die muisje een half jaartje mee en dan moet je hem weer vervangen, maar dit schatje is al weet ik veel hoe oud. gaat wel een beetje stroef, maar ach nostalgie he >:)

• stiena
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 09:03
Op zondag 03 juni 2001 13:33 schreef HermeS het volgende:

[afbeelding]

hee koel die muis heb ik ook!! :)
Pagina: 1