Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

welke laptop kopen voor fotobewerking

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen?
Ik zoek een goede grafische laptop met een super scherm.
budget ongeveer 1250 euro.
Er hoeft geen software op, het moet een bommetje zijn da's al :)
Bedankt

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:41
Het is wel de bedoeling dat je zelf onderzoek doet....

• JustwilliamNL
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-11 06:48
Dit is wel erg kort door de bocht,

Wat zijn de eisen van je laptop?
-Goede kwaliteit scherm
-Gebruik voor grafische doeleinden

-Ssd?
-Goed toetsenbord?
-Goed geluid?
-Evt. voorkeuren voor een merk?
-Welk formaat scherm?

[ Voor 19% gewijzigd door JustwilliamNL op 23-02-2013 17:44 ]

• jakob558
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:46
Lees even het LAA beleid door. En update dan je post :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok,
@ marco1994:tot voor een week had ik nog niet van BTO gehoord, lijkt me interessant maar zijn er nog zo'n interessante merken of deals die ik niet ken of vind. Vandaar de vraag van input van jullie.

@ JustwilliamNL: liefst zonder HDD en SSD en soft., heb ik liggen. Goede interne boxen hoeven niet, geluid en toetsen mag wel standaard voor het budget. Geen voorkeur (voorlopig)voor merk en 15 of 17 inch, waarschijnlijk 17 maar geen must, ik ga er toch niet veel mee buiten huis gaan.
Waarom dan de laptop- flexibel binnen en eventueel mee te nemen op locatie, kleiner dan de toren die ik nu heb. Tenzij jullie dat anders zien.

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

meknoy

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Misschien een dell? De inspirion 15RSE ofzo.

• hans_lenze
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-11 15:12
Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 16:41:
Er hoeft geen software op, het moet een bommetje zijn da's al :)
Op basis van deze uitgebreide eisen en wensenlijst kom ik eigenlijk maar op één laptop uit: de Eurocom Panther 5SE: http://web.eurocom.com/EC/ec_model_config1(1,234,0)

Heel veel meer bommetje ga je niet vinden.

while (! ( succeed = try ()));

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

De beste deal die je nu kan krijgen is de Dell Inspiron 17R SE. Je hebt nog maar een paar dagen, dus beslis snel.

Verwijderd

Topicstarter
Ik was naar dit aan't zien, heeft er iemand ervaring met BTO, ik ben geen grote fan van dell, windows 8 en fl-apple
Mits een paar uitbreidingen kom ik rond de 1300 euro.
http://www.bto.eu/html/de...PartnerID=1&ProductID=585

Verwijderd

Topicstarter
@Hans: een beetje over budget ;)

Verwijderd

Dat is, net zoals bijna alles bij clevo, zo ongeveer de grootse prijs/kwaliteit troep die je kan kopen. De inspiron 17R SE is letterlijk honderden euro's goedkoper en ongetwijfeld nog een stuk beter ook. Voor €1300 heb je nota bene een alienware met dezelfde specificaties...

Verwijderd

Topicstarter
Alienware vind ik wel interessant. Is dat dan de beter keuze? Is dell dan gekend om zijn kwaliteit?

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:55

mrc4nl

Procrastinatie expert

Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2013 @ 10:11:
Alienware vind ik wel interessant. Is dat dan de beter keuze? Is dell dan gekend om zijn kwaliteit?
alienware laptops zijn dikwijls bakbeesten van laptops, >4 kilo(ish?) als je voor draagbaarheid gaat iig geen aanrader

ora et labora

Verwijderd

Topicstarter
draagbaarheid is niet zo'n punt

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Dan is de alienware de beste koop, je moet alleen wel de kortingsbonnen gebruiken, de epp truc, en shopkorting voor de cashback, anders is hij gewoon 1400,-. Je moet wel snel beslissen want dit is een actie, en misschien is ie morgen al weg.... ;)

[ Voor 50% gewijzigd door peakrever op 24-02-2013 11:26 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2013 @ 10:11:
Is dell dan gekend om zijn kwaliteit?
Dat is een onzinnige uitspraak. De inspiron 17R SE wordt altijd aangeraden omdat hij zo goedkoop is, niet omdat hij zo goed is.

De M17x is dan wel weer erg goed. Dat is zo'n beetje de grootste prijs/kwaliteit knaller die je in laptopland kan vinden. Maar dell verkoopt ook genoeg troep hoor..

Verwijderd

Topicstarter
Zou ik de HDD in de M17x kunnen vervangen door mijn ssd? :)

• jwpmzijl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-11 19:04
Natuurlijk kun je dat maar let wel op. Als je windows 8 door Dell laat voorinstalleren dan zal Dell Windows met secure boot geinstalleerd hebben. Ik heb nog geen manier gevonden om een systeempartitie te ghosten als deze met Secureboot is geïnstalleerd. Voor zover ik weet zul je Windows volledig opnieuw moeten installeren. Natuurlijk niet echt een probleem maar het kost je wat extra tijd.

Hans van Zijl

Pagina: 1