Toon posts:

opstarten msi k7t met tb 1200 gaat moeilijk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,hier een vraag over het volgende :heb sinds i week een MSI K7T mobo met Thunderbird 1200.Vaak gebeurt het dus dat ik niet in een keer kan opstarten of dat het na een paar keer pas gaat.Verder bestaat mijn systeem uit de volgende onderdelen : 256 mb ram,1Gforce,Soundblaster1024 live,1 IBM 30 gig en 1 IBM 10 gig 1 cdrom speler en i cdrombrander.wie weet er meer over de opstartproblemen?? bij voorbaat dank.

Verwijderd

Uhh, neem hier anders FF een kijkje:
http://www.tweakers.net/nieuws/17077

Hoop dat het uitkomst biedt

Grtzzz

Verwijderd

Ik zit met hetzelfde probleem. En het heeft niks met een warme start te maken, komt ook voor bij een koude start. Er heeft een artikel in de C't magazine (juni 2001, pag 82) gestaan over zo'n probleem (denk dat dat het is). Het heeft te maken met een reset signaal die bij de nieuwere Athlons langer moet duren dan de oude. Sommige moederborden hebben daar problemen mee schijnt. Zo ook de mijne.

Dutchman

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-07 15:37

dread

Sluwe vlaming

wat is de oplossing dan?

ik heb dat probleem ook namelijk. als ik de aan knop indruk dan gaatie opstarten maar krijg ik geen beeld. als ik reset dan start ie goed op

als ik gewoon de stroom erin pleur dan gaat ie wel goed opstarten.
begrijpe wie begrijpe kan.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:03
heeft niemand deze site nou bekeken dan?