Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen ik heb me aangemeld bij deze site omdat ik denk ik hier wel de juiste informatie kan verkrijgen. ik ben op dit moment op zoek naar een versterker? zo maximaal rond de 350 euro . ik heb er zelf niet zoveel verstand van. ik wil er ook mijn platenspeler op draaien. moet ik dan een geintegreerde versterker kopen? is dat er eentje met een phono uitgang?

groeten ralf

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-11 20:28

Bestla

Kvinne

Moderne versterkers/receivers hebben geen phono-ingang meer. dan moet je via een voorversterker je platenspeler aansluiten op een line-in van de versterker/receiver.

Ik heb nog een set staan die in de verkoop gaat. Die versterker heeft wel een phono, maar is ook meer dan 20 jaar oud.
Speelt hier nog dagelijks in onze huiskamer

Review van deze set incl versterker.
http://www.audioenz.co.nz/2005/archive_arcam-alpha7.shtml

[ Voor 47% gewijzigd door Bestla op 23-02-2013 11:38 ]

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:46

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Aud > cea

Als je goed advies wil, moet je iets meer informatie geven: waar ga je hem voor gebruiken? Speakers?
Welke ruimte? (En vragen of mensen je een lijstje willen mailen moet je dus niet doen. ;) )

Overigens heeft een yamaha 771 (volgens mij) wel een phono ingang.

Wise enough to play the fool

Verwijderd

Bestla schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 11:32:
Moderne versterkers/receivers hebben geen phono-ingang meer. dan moet je via een voorversterker je platenspeler aansluiten op een line-in van de versterker/receiver.
Vrijwel alle stereo versterkers hebben nog gewoon een phono-ingang.
Niet alle surround receivers maar ik zie niet dat dat de bedoeling van de topicstarter is.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2013 12:25 ]