Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Colocatie Provider Vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er colocatie providers in NL die je 10Gbps kunnen offeren? Liefst in of dichtbij Amsterdam maar het maakt niet echt uit. Ik vraag 10Gbps omdat de "booters" steeds meer power erbij krijgen en mijn firewall is wel goed enzo maar me lijn. 1Gbps loopt gewoon te snel vol. Zowat elke booter tegenwoordig DDoSt op iets van 4Gbps dus mijn hele lijn loopt vol voor mijn firewall er maar iets aan kan doen. Bij 10Gbps kan de lijn wel 4Gbps wel handelen en mijn firewall zowel direct de aanval stoppen. Dus daarom de vraag naar 10Gbps. Ik zoek niet naar een private rack aangezien ik maar 1/2 servers heb en dus niks aan 21U heb.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Ja, ongetwijfeld. Informeer eens bij de diverse boeren. 't zal niet direct op hun site staan, maar de grotere boeren kunnen dat vast als maatwerk leveren.

Je mag alleen wel een aardig duitje geld meenemen. (maar goed, dat kost een 10G firewall ook)

Verwijderd

Topicstarter
DJSmiley schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 10:59:
Ja, ongetwijfeld. Informeer eens bij de diverse boeren. 't zal niet direct op hun site staan, maar de grotere boeren kunnen dat vast als maatwerk leveren.

Je mag alleen wel een aardig duitje geld meenemen. (maar goed, dat kost een 10G firewall ook)
Oke bedankt :)

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Zo ongeveer elke colo'er die zélf met 10G aangesloten is op 't een of ander kan je dat leveren.

(Maar wat is een booter en waarom word je zo vaak geddost?)

[ Voor 24% gewijzigd door CyBeR op 24-02-2013 03:27 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Exhar
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
10G is geen enkel issue, de prijs is vaak een groter probleem voor mensen...

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Elke colo zou dit moeten aanbieden. Of ze het ook willen aanbieden is een tweede. 10G is voor hun een stuk duurder. Je zal bij de grotere partijen moeten zijn.

Schrik ook niet van eventuele prijzen.

• Devaqto
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-11 22:09
http://i3d.net/

Erg goedkope 10Gbit ports.

• bassiej19
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-11 18:52
Volgens mij doen ze dat bij goldenvalue.nl ook. Vrij weinig actief in particuliere markt volgens mij maar verzetten volgens wht enorm veel traffic en schijnen dat goedkoop aan te kunnen bieden.
Pagina: 1