Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Raar Internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

IK heb een probleempje,

Ik heb op deze computer gewoon nog internet ( op dezelfde verbinding als me laptop)
En op me laptop plotseling helemaal niks meer.

Nou dat kan gebeuren dan klik ik rechtsonderin op de netwerken en klik ik me netwerk opnieuw aan en is het meestal weer goed.
Maar nu staat me netwerk er niet eens meer tussen.
Hoe kan dit?

Ik heb denk wel zo ongeveer alle standaard dingen geprobeerd.
Laptop opnieuw opstarten en modum uit doen, maar helpt niks.

Sorry ik ben echt een leek hierin, en heb ookal gebeld naar de provvider maar die is maar bereikbaar tot 22.00 uur en ook al gezocht naar telefoon nummer voor na 22.00 maar kan ik niet vinden.

Hopelijk kan iemand me helpen.

MvgAlvast erg bedankt!!

,

Kobra22

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Hoi Kobra22,

Er zijn tegenwoordig teveel computers, na 21.00 uur mag maar 1 computer per huishouden online.

Mvg,
Sinner

Houden we het hier wel een beetje serieus aub ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Koffie op 23-02-2013 08:08 ]

Verwijderd

Haast geen provider bied 24u service natuurlijk anders word je abbo een stuk duurder. Je kan dus wel andere netwerken vinden? Als je het netwerk niet meer kan vinden kan je je modem resetten naar de fabrieks instellingen. Als je hem dan wel weer vind doe het volgende. Zo niet update je wireless adapter driver & software:

-Verander de routernaam in de wireless afdeling om het moeilijker te maken om erachter te komen hoe je hem kan hacken (fabrieks naam maakt dit te makkelijk)
-verberg de SSID zodat je hem alleen kan vinden als je de naam intoetst
-Zet WPA2 beveiliging aan met een sleutel
-

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2013 00:07 ]

• DutchNutcase
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

DutchNutcase

E = mc^2

Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 00:05:

[...]

-verberg de SSID zodat je hem alleen kan vinden als je de naam intoetst

[...]
Dit is absoluut niet veiliger! Dit maakt je netwerk zelfs makkelijker te hacken, omdat er nog steeds data verstuurd wordt, maar je laptop als hij het bereik verliest heel hard gaat roepen om je WI-FI netwerk. Dus als een aanvaller weet wat-ie doet heeft-ie meer pakketjes om je sleutel uit te halen.

Luctor et Emergo || specs