[mediaspeler] Xtreamer Sidewinder 3 Movie Jukebox problemen

Pagina: 1
Acties:

• unbrained
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 31-12-2023
Dag allen,

Ik wou eigelijk in het ervaringen topic posten maar er stond dat ik een nieuw topic moest openen dus bij deze.
Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2013 @ 17:35:
Hallo, ik heb een sidewinder 3 en gebruik firmware 4.0
Als ik via de ingebouwde hardeschijf naar mijn films ga en via knopje 6 op de ab klik, wordt de movie info geladen. Dat werkt prima.
De film wordt automatisch naar de moviejukebox geplaatst.
Als ik dan het systeem afsluit en daarna weer opnieuw opstart, zijn alle films uit de jukebox verdwenen.
Waar kan dat aan liggen en hoe los ik dat?
jimmie
Ik heb exact hetzelfde probleem. HDD zit er in (750gb seagate) geformateerd via de SW zelf, elke keer als ik reboot zijn alle films uit de Jukebox verdwenen en moet ik de info opnieuw ophalen.. Kzag er geen reacties meer op, weet iemand hoe het gefixed is of kan worden? De Runtime: MIN schijnt bij iedereen een probleem te zijn schijnbaar? Dat je niet de daadwerkelijke minuten krijgt?

Ook kan ik bij het indexeren van de films niet kiezen om de info van IMDB te halen, alleen van TMDB, kan je de rating van sterren omzetten naar 10-schaals verdeling? En de info ook van IMDB halen?

Nog één dingetje, moeten de trailers handmatig worden gedownload of kan dat ook via de Movie Jukebox?

Thanks in advance!