Ipads op de plank of toch gebruiken?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bekertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-07 19:51
Het bedrijf waarvoor ik werk, heeft 3 weken geleden 6 ipads gekocht voor een beurs.
Nu liggen de ipads in de kast te wachten tot de volgende beurs, of tot er een keertje iets getest moeten worden, of.... weet ik veel wat.

Wat is nu wijsheid en dan vooral voor de levensduur van de accu,op korte en lange termijn?
De ipads in een kast op de plank laten liggen, tot de volgende beurs. Of ze met (verstandige, bewuste, verantwoordelijke) collega's meenemen voor thuis gebruik, totdat we ze weer nodig hebben.

Het is nogal een discussie met een aantal collega's. Wat bevordelijk is voor de accu. Verschillende collega's zijn met verschillende feitjes, weetjes, sites op de proppen gekomen. Maar eigenlijk is de discussie nog steeds gaande. Of althans... maandag gaat de discussie weer verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:42

-Stef-

Slainthe!

Laat mij raden, jij bent zo'n verstandige, bewuste en verantwoordelijke collega?

Ik denk dat je werkgever na de uitspraak van de rechter op 30 november 2012 de keuze voor jullie zal maken, aangezien het verstrekken van een iPad niet belastingvrij is.

Zie ook: 'Rechter: werkgever mag niet zomaar onbelast iPad verstrekken'.

Ik weet niet hoe vaak jullie beurzen lopen maar kan mij niet voorstellen dat hierdoor de iPads de geest geven voordat ze door je werkgever zijn afgeschreven.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bekertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-07 19:51
Ik ben op de hoogte van de fiscale ruimte die je nodig hebt om ipads te kunnen verstrekken aan het personeel. We gaan er even vanuit dat die fiscale ruimte er gewoon is natuurlijk. En die fiscale ruimte is er ook echt overigens!
We staan 3 keer per jaar op een beurs.
En sorry Stef, eigenlijk heb ik nog geen echt antwoord op m'n vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-07 14:07

Underworld

+1 Inzichtvol

@-Stef- Dat doet het bedrijf van Bekertje toch ook niet? De apparaten zijn puur in bruikleen. Op ons werk hebben we daar bruikleenformulieren voor. Voorwaarden bij ons is wel: gaat het apparaat in de tussentijd kapot dan dient de werknemer deze zelf te vervangen voor een nieuw exemplaar. Het is dus niet zo dat het bedrijf van Bekertje zegt, kijk eens jongens hier zes gratis iPads!

Overigens gebruiken gemeentes vaak de ipad bij vergaderingen. Misschien is dat een idee? Anders gewoon op de plank met dit in het achterhoofd: http://www.apple.com/nl/batteries/ipad.html

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Er wordt aangeraden een ipad minimaal 1 keer per maand geheel te ontladen en op te laden.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning