Toon posts:

Probleem met ping

Pagina: 1
Acties:
  • 417 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb een probleem met mijn ping wat het spelen van online games heel moeilijk maakt. Mijn ping schiet iedere x aantal seconden omhoog tot 3000 ms. Soms is dit ook wel minder maar meestal tussen de 2000 en 3000, dit doet hij constant op elk tijdstip. Ik heb dan geen veel internet verbruikende programma's aanstaan. Dit probleem is al een paar maanden zo. Ik heb een UPC Horizon pakket met 120 mbit internet

Kan iemand mij helpen?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2013 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Staat wireless aan in je router en heeft ie de nieuwste firmware (firmware update gaat automatisch na herstart router)?
-Heb je de nieuwste netwerk drivers?
-Zijn er nog andere systemen aan het netwerk aangesloten?
-Welke Windows gebruik je en is deze up-to-date?
-Wat zijn je hardware specs?
-Welk(e) game(s) heb je de problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-Staat wireless aan in je router en heeft ie de nieuwste firmware (firmware update gaat automatisch na herstart router)? Mijn internetverbinding is rechtstreeks verbonden met het modem en die is volgens mij up-to-date en wireless staat aan.
-Heb je de nieuwste netwerk drivers? ja
-Zijn er nog andere systemen aan het netwerk aangesloten? ja heel veel, rond de tien apparaten (computers,Ipads en telefoons)
-Welke Windows gebruik je en is deze up-to-date? Windows 7 en is up-to-date
-Wat zijn je hardware specs? Gigabyte ga-z68-ds3 met een I7 2600k en een Gainward GTX 560 TI-448
-Welk(e) game(s) heb je de problemen? Freeze in WoW,LoL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pot8osalt
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-12-2023
Het kan ook aan je mede wifi gebruikers liggen als ze grote bestanden downloaden en/of iets online aan het kijken zijn, dat neemt bandbreedte in beslag en jij moet dan met de overige werken/gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravit0n
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
TS is wel heul karig...

Zit je uberhaupt wel met een draadje aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:35

ResuCigam

BOFH

TS heeft deze vraag een jaar geleden gesteld....

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravit0n
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:23

JB

Cédric roelt!

Onze Johan is wel goed in het kicken van oude topics en het geven van nuttige info :D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Dat Johan goedbedoeld topics kicked is idd niet de bedoeling, maar als iedereen daarover blijft roepen is men daar net zo schuldig aan ;)

Gebruik het Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif knopje, ipv het topic te blijven trappen. Dan komt het vanzelf goed
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.