I5 4670K (4,6MHz), | GTX 780 3GB SC, | 8GB Dominator platium, | Asus Formula VI, | H100i corsiar link, | HAF xb window, | Samsung SSD 830-124GB, 840 250GB, | Seagate Barracuda 3TB | Windows 7 & 8 multie boot,
dus als ik het goed begrijp Zelfs als je een single kaart probeert doet je 3de slot het ook gewoon niet?
als dat zo is mogelijk gewoon je Mobo kapot
Mogelijk Heb je asus suport al een bericht gestuurd hier over meschien hebben zij een beter antwoord voor je Ik weet namelijk zelf niet of deze 3x sli ondersteund
als dat zo is mogelijk gewoon je Mobo kapot
Mogelijk Heb je asus suport al een bericht gestuurd hier over meschien hebben zij een beter antwoord voor je Ik weet namelijk zelf niet of deze 3x sli ondersteund
Verwijderd
Een wat uitgebreidere beschrijving van je systeem en kaarten zou leuk zijn. Wat staat er in de handleiding van je mobo? Welke BIOS heb je etc....Vertel ook wat je allemaal al geprobeerd hebt en of het ooit gewerkt heeft, is dit je eerste SLI setje?
een vriend van mij heeft precies de zelfde mobo als mij en ik heb mijn kaarten daar op gezet en toen werkte de 3 way sli wel alleen bij mij werkt het weer niet. dus ik weet het niet meer
I5 4670K (4,6MHz), | GTX 780 3GB SC, | 8GB Dominator platium, | Asus Formula VI, | H100i corsiar link, | HAF xb window, | Samsung SSD 830-124GB, 840 250GB, | Seagate Barracuda 3TB | Windows 7 & 8 multie boot,
Verwijderd
Als je niet de bovenstaande vragen beantwoord kan je ook moeilijk geholpen worden!
Dus:
-Welke hardware
-Welke BIOS heeft je mobo
Dus:
-Welke hardware
-Welke BIOS heeft je mobo
Waarom maken fabrikanten een handleiding als niemand deze leest....
Waarschijnlijk zodat mensen zoals ik je kunnen vertellen dat hij enkel 3-way CFX ondersteund.
2 minuten werk, gewoon in de handleiding: 1.2.5 Expansion slots.
Waarschijnlijk zodat mensen zoals ik je kunnen vertellen dat hij enkel 3-way CFX ondersteund.
2 minuten werk, gewoon in de handleiding: 1.2.5 Expansion slots.
het gaat niet over de 3 way sli want ik weet dat mijn mobo en videokaarten dat aan kunnen ik heb de zelfde setup bij een vriend van mij ge probeert. ik denk dat mijn 3 pci-e slot/socket gewoon kapot is.
Als je nou gewoon de vragen beantwoord Die we stellen dan kom je nog ergens.oollhhaa schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 02:00:
het gaat niet over de 3 way sli want ik weet dat mijn mobo en videokaarten dat aan kunnen ik heb de zelfde setup bij een vriend van mij ge probeert. ik denk dat mijn 3 pci-e slot/socket gewoon kapot is.
Dus welke hardware heb je allemaal Heb je al met gewoon 1 kaart elke Pci slot afgegaan etc Heb je gewoon al contact gezocht met asus zien wat zij er van denken
Als je hier een DOA/RMA voor aanvraagt bij de fabrikant gaat hij deze gewoon weigeren. Er staat nergens in de specs dat hij 3-Way SLI aan zou kunnen.
ik heb het product terug gestuurd en een nieuw product gekregen. dus idk. maar schijnbaar was het product toch kapot
Pagina: 1