Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oollhhaa
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-01-2024

oollhhaa

Mediaverse - Uwwebsite op maat

Topicstarter
ik heb laatst 3 videokaarten gekocht van het merk EVGA, en een moederbord van ASUS Maximus Formula V.
en ik krijg het niet voor elkaar om deze kaarten in sli te laten werken het 1e en 2de slot van het moerderbord werken wel, maar ik krijg het 3 pci slot niet aan de hang met bios updates of csom ik heb van alles ge probeert maar het lukt me gewoon niet. ik heb ook al andere driver ge probeert. ik ben alle pci sloten afgegaan met een kaart en alleen het laatste slot wil niet werken de kaart draait wel geeft licht maar wordt niet vertoond in de bios nvidia penel of waar dan ook.

weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?

ik denk aan een defect....

I5 4670K (4,6MHz), | GTX 780 3GB SC, | 8GB Dominator platium, | Asus Formula VI, | H100i corsiar link, | HAF xb window, | Samsung SSD 830-124GB, 840 250GB, | Seagate Barracuda 3TB | Windows 7 & 8 multie boot,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bumtroll
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09:16
dus als ik het goed begrijp Zelfs als je een single kaart probeert doet je 3de slot het ook gewoon niet?
als dat zo is mogelijk gewoon je Mobo kapot

Mogelijk Heb je asus suport al een bericht gestuurd hier over meschien hebben zij een beter antwoord voor je Ik weet namelijk zelf niet of deze 3x sli ondersteund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een wat uitgebreidere beschrijving van je systeem en kaarten zou leuk zijn. Wat staat er in de handleiding van je mobo? Welke BIOS heb je etc....Vertel ook wat je allemaal al geprobeerd hebt en of het ooit gewerkt heeft, is dit je eerste SLI setje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oollhhaa

oollhhaa

Topicstarter
een vriend van mij heeft precies de zelfde mobo als mij en ik heb mijn kaarten daar op gezet en toen werkte de 3 way sli wel alleen bij mij werkt het weer niet. dus ik weet het niet meer

I5 4670K (4,6MHz), | GTX 780 3GB SC, | 8GB Dominator platium, | Asus Formula VI, | H100i corsiar link, | HAF xb window, | Samsung SSD 830-124GB, 840 250GB, | Seagate Barracuda 3TB | Windows 7 & 8 multie boot,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je niet de bovenstaande vragen beantwoord kan je ook moeilijk geholpen worden!

Dus:

-Welke hardware
-Welke BIOS heeft je mobo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibai
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-07-2024
Waarom maken fabrikanten een handleiding als niemand deze leest....
Waarschijnlijk zodat mensen zoals ik je kunnen vertellen dat hij enkel 3-way CFX ondersteund.

2 minuten werk, gewoon in de handleiding: 1.2.5 Expansion slots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oollhhaa

oollhhaa

Topicstarter
het gaat niet over de 3 way sli want ik weet dat mijn mobo en videokaarten dat aan kunnen ik heb de zelfde setup bij een vriend van mij ge probeert. ik denk dat mijn 3 pci-e slot/socket gewoon kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bumtroll
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09:16
oollhhaa schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 02:00:
het gaat niet over de 3 way sli want ik weet dat mijn mobo en videokaarten dat aan kunnen ik heb de zelfde setup bij een vriend van mij ge probeert. ik denk dat mijn 3 pci-e slot/socket gewoon kapot is.
Als je nou gewoon de vragen beantwoord Die we stellen dan kom je nog ergens.

Dus welke hardware heb je allemaal Heb je al met gewoon 1 kaart elke Pci slot afgegaan etc Heb je gewoon al contact gezocht met asus zien wat zij er van denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze: Welkom op Tweakers. Als je geen hulp wil moet je ook geen topic aanmaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibai
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-07-2024
Als je hier een DOA/RMA voor aanvraagt bij de fabrikant gaat hij deze gewoon weigeren. Er staat nergens in de specs dat hij 3-Way SLI aan zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oollhhaa

oollhhaa

Topicstarter
ik heb het product terug gestuurd en een nieuw product gekregen. dus idk. maar schijnbaar was het product toch kapot
:P

Pagina: 1