Maximum geheugencapaciteit laptops in pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-09 21:23
Hola,

Ik ben op zoek naar nieuwe laptops welke we over een tijdje nog kunnen upgraden naar 24 of 32 Gib (jaja, op dit moment zitten we aan de 16). Ik vind de hoeveelheid geheugen waarmee de laptop verkocht wordt niet zo boeiend, die vervangen we meestal toch wel. De maximale capaciteit daarentegen wel, aangezien dat de 'upgradeability' bepaalt.

Zou hier filterfunctionaliteit voor kunnen toegevoegd in de PW?

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:30
De bereikbaarheid en vervangbaarheid van de ram reepjes mag dan ook wel genoemd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Vziw zijn hier geen technische wijzigingen voor nodig, dus gaat dit topic even naar de collega's van Pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:41

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Yep, klinkt wel aardig. Wel zullen we even moeten onderzoeken of het wel duidelijk genoeg wordt gespecificeerd door de fabrikanten, een filter die maar bruikbaar is voor een paar fabrikanten is ook een beetje loos tenslotte.

Op dit moment zijn we bezig met een project om de categorie laptops up te daten kwa ingevulde specificaties. Helaas komt dit verzoek net te laat om in dit project meegenomen te worden, dus dat zal daarna pas kunnen gebeuren. Ik zet 't wel op de lijst, zodat het in de toekomst kan worden opgepakt :)

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:41

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

En inmiddels kan je al een paar weken filteren op het maximum intern geheugen voor laptops *O* Beetje laat bericht, maar toch :p