Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-06 08:39
Goedenavond,

Ik heb zojuist een AC Ryan Playon!HD 1 gekocht, voor mijn zus. Zelf heb ik de 2. Ik heb even bij mezelf gekeken en ik draai de versie v9.5.3.r7317. Kan ik deze verzie ook op de 1 zetten?

De AC Ryan die ik voor haar heb, draait op v7.0.6 r3615.

Kan ik mijn 7317 versie gewoon op de 1 installeren. En zo niet, waar vind ik de laatste firmware voor de AC Ryan Playon!HD.

Alvast ontzettend bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-06 08:10
Je kan de nieuwste FW op de Playon! HD 1 installeren. Je hebt hier wel eerst een bepaald FW nodig waar de bootloader op staat. Check de AC Ryan site voor de FW en welke je eerst moet installeren voordat je de laatste FW er op zet.

Ik ben trouwens van de nieuwste FW weer teruggegaan naar een oudere versie omdat het menu traag was en het schijnt ook veel van je cpu te vragen de nieuwste FW. Wat ook onzettend traag was is het springen naar een andere scene tijdens het film kijken.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 504966

hallo Mandrake,

Ik ben een leek als het gaat om bv. een firmware voor AC Ryan.

Zou je mij de stappen willen vertellen die ik moet nemen om mijn AC Ryan Playon !HD te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 507406

Geachte,

Ik heb sinds kort een AC Ryan mini, ACRPV73200P+, hij geeft ineens "No Html file index"aan?? ik ben een leek met dit apperaat, weet hoe die werkt, maar meer ook niet, kan iemand mij zeggen hoe ik dit kan repareren?

Alvast vriendelijk bedankt.