Als ik verbinding maak met het Wifi netwerk in mijn huis, onderbreekt de verbinding ongeveer iedere 15-30 min. Ik moet dan handmatig opnieuw verbinden of wachten tot windows automatisch opnieuw verbinding probeert te maken. Mijn laptop is de enige in huis die dit probleem heeft. De signaalsterkte is 5 balkjes en het maakt niet uit waar in huis ik zit.
Mijn laptop is dual boot, Windows XP en Windows 7 en het vreemde is dat het probleem bij beide configuraties optreedt. De wifi adapter is een intel wifi link 5100 AGN. De optie 'allow the computer to turn off this device to saver power' voor de adapter staat uit.
Als ik mijn laptop meeneem naar andere plaatsen treedt het probleem op sommige netwerken wel op en op andere niet.
Iemand ideeën over wat er aan de hand kan zijn?
Mijn laptop is dual boot, Windows XP en Windows 7 en het vreemde is dat het probleem bij beide configuraties optreedt. De wifi adapter is een intel wifi link 5100 AGN. De optie 'allow the computer to turn off this device to saver power' voor de adapter staat uit.
Als ik mijn laptop meeneem naar andere plaatsen treedt het probleem op sommige netwerken wel op en op andere niet.
Iemand ideeën over wat er aan de hand kan zijn?